Ser an formen til gubben. Han har bursdag ,men ikke i form. Skal til svigers egentlig .Så på kokka etter at jeg hadde skrevet god morgen[emoji6] planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser an formen til gubben. Han har bursdag ,men ikke i form. Skal til svigers egentlig .Så på kokka etter at jeg hadde skrevet god morgen[emoji6] planer for dagen?
Har alltid hatt store, men brått så jeg hvor mye mindre de har blitt, mye mindre enn det jeg er vant med.Hvorfor ikke? Pga de større liksom har vært deg?![]()
Det var ikke jeg, og er det ikke nå heller, men 5-6 cup størrelser merkesMine forsvinner og sakte men sikkert fordi vi ammer mindre. Cryyyy. Liten fra før [emoji14]
Det er jo en del ja. Jeg kunne tenkt størreHar alltid hatt store, men brått så jeg hvor mye mindre de har blitt, mye mindre enn det jeg er vant med.
Er vant med meloner og brått har jeg appelsiner.
Har gått ned en 5-6 cup størrelser og må bare vende meg til det
Lunsj ute hørtes koselig ut. Lykke til med ryddingJeg og samboeren har vært på lunsj, og handla inn til helga. Nå skal jeg bruke lørdagen min på å rydde og vaske bad, soverom, stue og kjøkken, for her vises det at 1: jeg har vært borte noen dager+shoppa.. 2: samboeren har jobba 10-12timers dager og bare vært innom kjøkkenet og spist og soverommet for å sove den siste uka! Så da er målet å få fram et levelig hjem på et par-tre timer, så tar vi helg etter det [emoji1]
Jeg har egentlig den størrelsen jeg ønsket meg.Det er jo en del ja. Jeg kunne tenkt større![]()
Hehe.. Ja, gleder meg ikke mest til mye nattevåken, det blir nok en overgang.. Og zombie livet kommer nok da[emoji23][emoji38]Ja Hehe zombie er meg liksom![]()
Oj, ja det merkes nok ja. Må være veldig uvant.Det var ikke jeg, og er det ikke nå heller, men 5-6 cup størrelser merkes
Så koselig med lunsj daJeg og samboeren har vært på lunsj, og handla inn til helga. Nå skal jeg bruke lørdagen min på å rydde og vaske bad, soverom, stue og kjøkken, for her vises det at 1: jeg har vært borte noen dager+shoppa.. 2: samboeren har jobba 10-12timers dager og bare vært innom kjøkkenet og spist og soverommet for å sove den siste uka! Så da er målet å få fram et levelig hjem på et par-tre timer, så tar vi helg etter det [emoji1]
Okei . Fikk ryggproblemer ? Min mor har enorme og merker det i ryggenJeg har egentlig den størrelsen jeg ønsket meg.
Det kom bare litt brått på meg.
De har liksom vært min "stolthet", men veldig bra for ryggen at de har blitt mindre.
Hadde K-L cup før, nå har jeg E så skal egentlig ikke klage
Hadde vært gøyHåper vi får til litt tempo i kveld også![]()
Ja kan væreHehe.. Ja, gleder meg ikke mest til mye nattevåken, det blir nok en overgang.. Og zombie livet kommer nok da[emoji23][emoji38]
E er mye sunnere for deg, og fortsatt bra stort, men skjønnet hva du mener.Jeg har egentlig den størrelsen jeg ønsket meg.
Det kom bare litt brått på meg.
De har liksom vært min "stolthet", men veldig bra for ryggen at de har blitt mindre.
Hadde K-L cup før, nå har jeg E så skal egentlig ikke klage
Kan ikke love noe. Muligens skal ikke mannen jobbe. Vet ikke.Håper vi får til litt tempo i kveld også![]()
Er jo det.E er mye sunnere for deg, og fortsatt bra stort, men skjønnet hva du mener.
Har generelt sett svak rygg så fikk litt problemer på grunn av det jaOkei . Fikk ryggproblemer ? Min mor har enorme og merker det i ryggen
Hehe, trur det lønner seg å være forberedt på at det blir lite søvn så heller bli positivt overrasket [emoji16][emoji16]Ja kan væremen noen slipper jo unna
![]()
Skjønner . Sånnsett er det jo godt de er mindreEr jo det.
Passer også mye bedre med den kroppsstørrelse jeg har nå
Har generelt sett svak rygg så fikk litt problemer på grunn av det ja
Det er santHehe, trur det lønner seg å være forberedt på at det blir lite søvn så heller bli positivt overrasket [emoji16][emoji16]