♡ Skravletråd JUNI ♡

God kveld! Så stille det er her i kveld, er alle ute?
Jeg har gått såå mye i dag, at jeg tror snart føttene faller av..
Er litt frem og tilbake.
Lager mat

Oi, det var ikke særlig nei.. Ble ingen avslapping på meg i dag, så.. Har ikke hatt tid til å hjelpe til [emoji85]

Slapp av nå du. Hviledag i dag, ikke noe poeng i påta seg skrivekrampe i dag.

Og nyt fineværet dere som har slikt.

Tempoet steg vedlig, til 5,9

Fortsatt med det tempo trengs over 9 timer for å komme til 6000

Vi har tre. Det må altså.... triples.

Slapp av nå du. Hviledag i dag, ikke noe poeng i påta seg skrivekrampe i dag.
Neei, ser den.. Titte innom for det :)
Nå ser jeg the jungle book med L her. Fant ut vi måtte ta en litt rolig avslutning på dagen. Svigerfamilien kjører henne så opp....

Tempoet steg vedlig, til 5,9

Fortsatt med det tempo trengs over 9 timer for å komme til 6000

Vi har tre. Det må altså.... triples.
Det hørtes ut som et ekstremt tempo, det. Tror ikke egentlig det er verdt å prøve [emoji85] å holde... Hva.. 18-20 innlegg i minuttet i tre timer..? [emoji14]

Ungene er ute på trampolina. Før ti. Venter i spenning på hvor lang tid det tar før naboen kommer.

Vi hadde tidlig frokost i dag så vi var ferdige å spise før hun ringte på.
Men der var hun ja.

Hehe, tidlig ute den naboen[emoji12] gøy for barna å ha lekekamerater i nærheten[emoji2]

Tar det bre heeeeeelt rolig i kveld kjenner jeg
Like greit. Godt å slappe av og. Kjenner det selv. Klokka er ni og jeg kunne egentlig sovnet..

Neei, ser den.. Titte innom for det :)
Nå ser jeg the jungle book med L her. Fant ut vi måtte ta en litt rolig avslutning på dagen. Svigerfamilien kjører henne så opp....

Da er det fint å roe ned ja.

Her så vi kjæledyrenes hemmelige verden. Alle ungene i seng nå, mannen leste harry potter for eldste på senga, og guttungen selv var klar på at når dt blir skulere pappa, da er det ingen god ide å lese så sent på kvelden. De er tidlig i boka enda så det gpr bra.

Back
Topp