Men det er et fantastisk vær her på Østlandet så fult mulig mange er ute
Mulig det, her regner det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er et fantastisk vær her på Østlandet så fult mulig mange er ute
Er litt frem og tilbake.God kveld! Så stille det er her i kveld, er alle ute?
Jeg har gått såå mye i dag, at jeg tror snart føttene faller av..
Oi, det var ikke særlig nei.. Ble ingen avslapping på meg i dag, så.. Har ikke hatt tid til å hjelpe til [emoji85]
Er litt frem og tilbake.
Lager mat
Mikkelparken som sagt . https://sites.google.com/mikkelparken.no/mikkelparken/
Neei,det ser jeg..hmm..Aner ikke hvor folk er, men definitivt ikke her og skravler...
Usj da. Feber
Noe godt..?Er litt frem og tilbake.
Lager mat
Haha, ja kunne jo gått glipp av noen innlegg [emoji13]
Ja det er spennende..
Neei, ser den.. Titte innom for detSlapp av nå du. Hviledag i dag, ikke noe poeng i påta seg skrivekrampe i dag.
God morgen![]()
Har dere noen planer for dagen?![]()
Ble ingen bedre natt det her nei... Nå er jeg så trøtt og sliten at jeg er kraftløs i armene og bare skjelver.
Neei,det ser jeg..hmm..
Det hørtes ut som et ekstremt tempo, det. Tror ikke egentlig det er verdt å prøve [emoji85] å holde... Hva.. 18-20 innlegg i minuttet i tre timer..? [emoji14]Tempoet steg vedlig, til 5,9
Fortsatt med det tempo trengs over 9 timer for å komme til 6000
Vi har tre. Det må altså.... triples.
Ungene er ute på trampolina. Før ti. Venter i spenning på hvor lang tid det tar før naboen kommer.
Vi hadde tidlig frokost i dag så vi var ferdige å spise før hun ringte på.
Men der var hun ja.
Like greit. Godt å slappe av og. Kjenner det selv. Klokka er ni og jeg kunne egentlig sovnet..Tar det bre heeeeeelt rolig i kveld kjenner jeg
Neei, ser den.. Titte innom for det
Nå ser jeg the jungle book med L her. Fant ut vi måtte ta en litt rolig avslutning på dagen. Svigerfamilien kjører henne så opp....