♡ Skravletråd JUNI ♡

Ved midnatt
1806.jpg

Kom til å tenke på noe.. disse termin og barselgruppene som var så ekstremt aktive i mars under konkurransen, hvor er de nå? Var jo grupper der som ene og alene produserte tusenvis av innlegg på en dag. Ene gruppen hadde vel 10k på en dag. På noen og 30 medlemmer..

Det klarer du sikkert, du har en god ledelse på topp 100 [emoji14]
Sjeldent å se deg på toppen.

Vi får se hvor mye skravletid jeg får i morgen, skal egentlig få gjort en del husarbeid, men fikk gjort mye av det i dag.
Trening kl 19-21, da...
Det er fordi jeg har testet den muligens nye appen endel. Egentlig burde jeg ha slettet alle de innleggene mine slik at jeg ikke ligger på topp på listen. Men gjør jeg det nå så raserer jeg hele tallsystemet på tråder og innlegg... så den var litt lei. Tenkte å heller slette de når utfordringen er over. Da er det fortsatt 1 dag igjen av juni og da skal topp 100 bli korrekt ;)

Det er fordi jeg har testet den muligens nye appen endel. Egentlig burde jeg ha slettet alle de innleggene mine slik at jeg ikke ligger på topp på listen. Men gjør jeg det nå så raserer jeg hele tallsystemet på tråder og innlegg... så den var litt lei. Tenkte å heller slette de når utfordringen er over. Da er det fortsatt 1 dag igjen av juni og da skal topp 100 bli korrekt ;)
Syns fremdeles at det er morsomt at du ligger på topp :P

Hei på dere!

Ikke fått inn noen innlegg omtrent i dag, sorry for det.

Vært mye frem og tilbake her, jobbet litt i hagen også. Måtte benytte finværet.

Og fra kl 17 har jeg vært i 50-årslag til en kollega, kom hjem for 30 min siden. Hatt en veldig hyggelig ettermiddag/kveld med god mat og kaker. [emoji4]

Hei på dere!

Og fra kl 17 har jeg vært i 50-årslag til en kollega, kom hjem for 30 min siden. Hatt en veldig hyggelig ettermiddag/kveld med god mat og kaker. [emoji4]
Trenger så ikke si sorry for det da ;)

Ble det fint i hagen? Og var festen gøy?

Hei på dere!

Absolutt rett prioritering å kose deg med andre ting. Ikke sorry. Bv er ingrn forpliktelse. (annet enn for Tamara og moderatorene kanskje)

Jeg heller orka ikke lese fra i morges, altså...
Høres ut som en slitsom dag. Og klor? Jeg vet ikke med deg, men jeg blir EKSTRA utmattet av å drive i klorvann en stund..
Du får slappe godt av og sove snart [emoji173]️
Holdt på i bassenget i går i 3 timer totalt... [emoji33] Helt gåen jeg gitt

Back
Topp