Har du vært på tur?[emoji2]
Her har det vært bursdag, men funnet sofa nå[emoji2]
Fin feiring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du vært på tur?[emoji2]
And hørtes deilig ut i alle fall [emoji7]Akkurat nå er jeg ferdig med å lage chutney av 1 kg epler.
![]()
Holder også på å steke et par andebryst før de går i ovnen og koke litt pastinakk jeg skal lage pure av
Godt det da[emoji12]
Veldig kjekt det. Hun er somregel på døra her innen kvart over ti (etter at jeg kom til i en bisetning å si at mine ikke sendes ut før etter ti. Før det kom hun stort sett mellom halv ti og ti, og da spiser vi somregel frokost.
Det er akkurat det.. Blir sliten av det.. Ikke bare hun, men jeg og [emoji85]
Også tar det sånn tid før hun sovner etterpå og... Og da blir det jo enda verre.
Gikk fint i går ja. Ikke i dag, men det er flere dager å ta av. Så i dag bare chiller vi
Kl 10 er jo en god regel[emoji14]
Men for all del, bhg hadde jo førskoleungene på overnatting og begynte å finne plass til soveposene etter 23, alle sov innen 2330 men klokka 7 spiste de frokost...
Ja, bruker denne dagen som oppvarming til morgendagen[emoji1]
Ikke mye søvn det[emoji12]
Eldste kom hjem fra speidertur idag, han har hatt våkenatt![emoji33] var så mye bråk og skravling så han fikk ikke sove....
Altså TV på soverommet er så verdt det! Google cast og Netflix i armkroken til samboeren [emoji173]
Det er bra da!Slitsomt ja. Men gikk forbausende bra med henne fredagen altså. Hentet tidlig, men lagt til vanlig tid.
Haha. Joda. Ingen av planene ble som de skulle.
Gubben er så "panisk".. For vi må jo planlegge alt LENGE før..!!
Men det blir jo aldri som planlagt uansett. Fordi svigermor er kronisk forsinka, han er uffete (vil ikke, ditt og datt) og stresser meg unødvendig innimellom
Han stresser for feil ting [emoji23] Jeg derimot liker heller bare.. Være i god tid for avtaler (for ellers blir jeg stressa..), og begynne med ting i goood tid i forveien. For å slippe stress. Han mener jeg stresser fordi jeg begynner tidlig [emoji28]
Orka ikke lese alle sidene siden i morges. Etter 1 time søvn også på kurs er jeg veldig sliten gitt. Øya går litt i kryss. Usikker på om det er fordi jeg er trøtt eller all kloren i øynene.
Følte meg gammel da som eneste født lenge før 2000 på kurs. Utenom en mann. Han var 6 år eldre enn meg. Vi er 80 modeller.
Følte meg også gammel der jeg trykka badedrakt på meg og de små jentene trykka på badedrakt med string effekt i ræva [emoji39]
Må vel innse at jeg eldes.
Ellers gikk kurset i dag fint. Tatt mye og viste seg ene der var fra her. Så tilbydde hu skyss med bilen min da.Sitter på i morgen også da. Og plutselig ble man kjent med nye
Men trivdes best med hu og gutta jeg. Så i det ertne hjørnet tok jeg kanonbombe og sprøyta de alle ned [emoji56]
På ann i morgen. Og heldigvis ikke like lang dag. Ikke langt i fra da. Og også livredningsprøve da. Begge ekursene er fullført og bestått daSå må bare bestå det andre også
Er i Trondheim på "miniferie" og møter svigerfamilien.. Men er skikkelig slitsomt. Går rundt overalt.. Før jeg la meg ned nå, har jeg vært på føttene siden 9 i morges..Har du vært på tur?[emoji2]
Hørtes ut som en lang dag[emoji4] er vel kanskje derfor øynene går i kryss[emoji38]. Men hyggelig å bli kjent med nye mennesker da[emoji16]. Og om ekursene har gått fint går nok resten bra[emoji16] men lykke til i morgen [emoji16]Orka ikke lese alle sidene siden i morges. Etter 1 time søvn også på kurs er jeg veldig sliten gitt. Øya går litt i kryss. Usikker på om det er fordi jeg er trøtt eller all kloren i øynene.
Følte meg gammel da som eneste født lenge før 2000 på kurs. Utenom en mann. Han var 6 år eldre enn meg. Vi er 80 modeller.
Følte meg også gammel der jeg trykka badedrakt på meg og de små jentene trykka på badedrakt med string effekt i ræva [emoji39]
Må vel innse at jeg eldes.
Ellers gikk kurset i dag fint. Tatt mye og viste seg ene der var fra her. Så tilbydde hu skyss med bilen min da.Sitter på i morgen også da. Og plutselig ble man kjent med nye
Men trivdes best med hu og gutta jeg. Så i det ertne hjørnet tok jeg kanonbombe og sprøyta de alle ned [emoji56]
På ann i morgen. Og heldigvis ikke like lang dag. Ikke langt i fra da. Og også livredningsprøve da. Begge ekursene er fullført og bestått daSå må bare bestå det andre også
Skal øyeblikk. Men la akkurat barn. Bare se en episode med Criminal Minds først med mannen. Bare biiittelitt slappeavtid [emoji7] Men rett etter episoden er det nok. Alt er gjort klart til i morgen.Du bør prioritere å få sove litt
Ikke noe poeng i å skravle masse i dag, vi har ikke nubbsjangs på 6000, kaaanskje 4000 liksom. Og det er greit, vi bare hviler. Du bør sove
Yes[emoji3] blir så gira da[emoji16] men ser litt dystrere ut i dagVeldig deilig når man klarer å nå målet![emoji1]
Var ganske godt lagt opp jaHøres jo veldig gøy ut da![emoji1] flink du er!