Men vi prøver i dag.
Rolig start faktisk selv om jeg syntes jeg så både bra med nye tråder og liv her og der.
Jeg får ikke deltatt så mye idag[emoji13]
Barneselskap og voksenselskap i morgen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men vi prøver i dag.
Rolig start faktisk selv om jeg syntes jeg så både bra med nye tråder og liv her og der.
Til dags dato aldri skjedd.
Okeimye å gjøre ?
Ahhh skjønnerVært på overnattings tur med førskolegruppa, så minimalt med søvn[emoji28] veldig koselig da[emoji2]
Da har du en flink drivstoff-mann[emoji1]
Jeg får ikke deltatt så mye idag[emoji13]
Barneselskap og voksenselskap i morgen...
Slenger meg med når jeg har mulighet. Men lite tid fremover, så spørs om ikke veska ryker[emoji85] og ikke får jeg hjulpet så veldig med utfordringen heller.
Det er utrolig bra[emoji1] jeg er imponert over oss!
Åh det så godt ut [emoji7] Kjøpte oreo kroneis på vei hjem [emoji85]
Her er ingen løfte om sol, men muligens mindre regn utover dagen.
Føler på meg at de muligens kanskje ikke blir trilletur i dag heller, og med det fullfører jeg muligen en hel uke uten skikkelig trilletur. Vel, mandag-fredag-uke altså. DEt har vørt soving i sofaen, handletur og sove i bilen og shopping og.... og jeg har met lyst på soving inne i dag også
Når du er for feit over magen til bordene på NSB... [emoji23][emoji23]
(de der bordene fra siden av stolene..)
God morgen jenter
Kjenner at det passet ekstremt dårlig med en natt uten søvn når mannen er borte til i morgen. Formen min er jo ikke akkurat en innertier i utgangspunktet... Nå er lille grinete etter lite søvn, og hodet mitt prøver hardt å ta livet av meg tror jeg. Nå åpnet himmelen seg også [emoji23] Oh joy..
Planer for dagen?
Jada den skjønner jeg når han er såpass storher går det i faktabøker om dinosaur, bil og traktor
og jo insekter eller småkryp som han kaller det
Good morning![]()
Litt dårlig ide at lillemor SLÅR AV mobilen min og slenger den oppi ei lekekasse...
Litt. Ca 5 timer.
Hehe mulig . Er dårlig med jobb der for han.
Håper piller hjelper [emoji173]11 år bare
Ja sånn jaDet er jo bra med fakta, for all del. Men min trenger en del mengdelesing, volum, og da er sånne bøker greie i tillegg.
Men nå ønsker han seg avataren kolbe, som er tre lærerike bøker, så da blir det vel "mine første fakta" fra goboken
Hun viste meg selv...Haha[emoji23] bra du fant den!