Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uh hva da?Druste til med dessert også![]()
Neida OJ blir for liten![]()
11 000 innlegg [emoji123][emoji123]
1,5 døgn er lenge i denne sammenhengHei. Her skravles det om dagen[emoji16] 1,5 døgn uten nett og jeg har rasa mange plasser på topp 100[emoji28]
Har dere en fin dag eller?
Yayy Flinke11 000 innlegg [emoji123][emoji123]
Åh ser jo hva bøker han velger. Mye bilder og tema med det han liker best . Går litt i faktabøker så ikke dumt det.Blir nok det ja, den er ment for større barn. Kunne muligens lest den for skesåringen min, men hun foretrekker de med mer bilder. Mye mer. Valgte seg Karsten og Petra på biblioteket.
Hehe blir sånnHei. Her skravles det om dagen[emoji16] 1,5 døgn uten nett og jeg har rasa mange plasser på topp 100[emoji28]
Har dere en fin dag eller?
1,5 døgn er lenge i denne sammenheng
Hehe blir sånnJoda greit
der?
Det er det[emoji4]
Åh ser jo hva bøker han velger. Mye bilder og tema med det han liker best . Går litt i faktabøker så ikke dumt det.
OkeiSliten, eller ganske bra[emoji4]
Jada den skjønner jeg når han er såpass storEldste her leser også mye faktabøker, og det er jo ikke dumt det da altså, men jeg prøver å få ham igang med å lese litt med historier i tillegg
Bretter gjerne jeg [emoji23]
Og egentlig helt uten så innmari mye sånt heseblesende tempo som ingen klarer å holde med på, og nærmest daglig klage på at her er stille.
Så kommer vi 16. juni til å passere 11 000 innlegg i denne tråden!
Men bare å slenge seg med så koser vi oss. I dag har vi et visst håp om å faktisk klare målet igjen etter to døgn, eller er det tre, helt uten sjangs.