♡ Skravletråd JUNI ♡

Da har du en flink drivstoff-mann[emoji1]

Ingen har arbeidsbil. Bilene viser når det nørmer seg, den jeg kjører viser estimert antall kilometer, den andre gjør vel ikke det da. Mannen er hyseriks opptatt av å fylle tidligere enn meg ;)

Slenger meg med når jeg har mulighet. Men lite tid fremover, så spørs om ikke veska ryker[emoji85] og ikke får jeg hjulpet så veldig med utfordringen heller.

Man må nå bare prioritere livet

Her er ingen løfte om sol, men muligens mindre regn utover dagen.

Føler på meg at de muligens kanskje ikke blir trilletur i dag heller, og med det fullfører jeg muligen en hel uke uten skikkelig trilletur. Vel, mandag-fredag-uke altså. DEt har vørt soving i sofaen, handletur og sove i bilen og shopping og.... og jeg har met lyst på soving inne i dag også

Fikk du sove litt inne idag?[emoji2]

God morgen jenter :)

Kjenner at det passet ekstremt dårlig med en natt uten søvn når mannen er borte til i morgen. Formen min er jo ikke akkurat en innertier i utgangspunktet... Nå er lille grinete etter lite søvn, og hodet mitt prøver hardt å ta livet av meg tror jeg. Nå åpnet himmelen seg også [emoji23] Oh joy..

Planer for dagen?

Uff da, håper du føler deg litt bedre nå?[emoji4]
Jeg har vært i to møter idag, og nå baker jeg til bursdag[emoji2]

Jada den skjønner jeg når han er såpass stor :) her går det i faktabøker om dinosaur, bil og traktor ;) og jo insekter eller småkryp som han kaller det

Det er jo bra med fakta, for all del. Men min trenger en del mengdelesing, volum, og da er sånne bøker greie i tillegg.

Men nå ønsker han seg avataren kolbe, som er tre lærerike bøker, så da blir det vel "mine første fakta" fra goboken

Det er jo bra med fakta, for all del. Men min trenger en del mengdelesing, volum, og da er sånne bøker greie i tillegg.

Men nå ønsker han seg avataren kolbe, som er tre lærerike bøker, så da blir det vel "mine første fakta" fra goboken
Ja sånn ja:)

Back
Topp