♡ Skravletråd JUNI ♡

Når du er for feit over magen til bordene på NSB... [emoji23][emoji23]
(de der bordene fra siden av stolene..)

God morgen jenter :)

Kjenner at det passet ekstremt dårlig med en natt uten søvn når mannen er borte til i morgen. Formen min er jo ikke akkurat en innertier i utgangspunktet... Nå er lille grinete etter lite søvn, og hodet mitt prøver hardt å ta livet av meg tror jeg. Nå åpnet himmelen seg også [emoji23] Oh joy..

Planer for dagen?

Plassbilett? Og ikke noe du kan strekke den til litt sånn bak eller forran ved behov?
Må ha plassbillett når man skal såpass langt [emoji28]
Og nei.. Dårlig med det :/ men har 81% foreløpig. Kan håpe det holder.

Kjenner at det passet ekstremt dårlig med en natt uten søvn når mannen er borte til i morgen. Formen min er jo ikke akkurat en innertier i utgangspunktet... Nå er lille grinete etter lite søvn, og hodet mitt prøver hardt å ta livet av meg tror jeg. Nå åpnet himmelen seg også [emoji23] Oh joy..

Planer for dagen?

Huff da, det hørtes ikke godt ut. Håper lille får sove seg en god dubb etterhvert og kanskje du kan få deg en hvil også.

Må ha plassbillett når man skal såpass langt [emoji28]
Og nei.. Dårlig med det :/ men har 81% foreløpig. Kan håpe det holder.

Må ofte det da. Dumt det ikke er strøm noe sted. Ikke et sted du kan være en stund og lade? SPisevogn eller noe sånn som kan slumpe ti å ha en plass med strøm`?

81% hadde ikke min telefon holdt til å skravle i så mange timer. Men, du hadde powerbank? Hjelper jo

Vel, du er ganske veldig gravid da.
Jepp. Men dumt likevel om man tenker bruke dem [emoji14] ikke sånn superglad i disse type togene. Ikke strøm, dårlig nett, dårlig plass - og trangt mtp bordet. Men de er vel små og lette å "dra med seg" over sånne strekninger..

Litt dårlig ide at lillemor SLÅR AV mobilen min og slenger den oppi ei lekekasse...

Må ofte det da. Dumt det ikke er strøm noe sted. Ikke et sted du kan være en stund og lade? SPisevogn eller noe sånn som kan slumpe ti å ha en plass med strøm`?

81% hadde ikke min telefon holdt til å skravle i så mange timer. Men, du hadde powerbank? Hjelper jo
Ikke spisevogn eller noe nei.. Bare to bittesmå vogner, som fylles til randen. Litt sånn.. Sild i tønne [emoji28]
Herreguuud så smått...

Jepp. Men dumt likevel om man tenker bruke dem [emoji14] ikke sånn superglad i disse type togene. Ikke strøm, dårlig nett, dårlig plass - og trangt mtp bordet. Men de er vel små og lette å "dra med seg" over sånne strekninger..

Lenge siden jeg har tatt noe særlig tog (og da eg tok tog regelmesig, type hver dag, var det et pendertog som jeg tok et stop (Arna-Bergen) og var jeg heldig fikk jeg sitte...

Så jeg har ikke stor kjennskap til togtyper. Det er liskom ikke togstasjon her

Ikke spisevogn eller noe nei.. Bare to bittesmå vogner, som fylles til randen. Litt sånn.. Sild i tønne [emoji28]
Herreguuud så smått...

To små stappfulle vogner. Og du skulle ta toget i FEM TIMER?

Planer for dagen?
Morn!
Høres ut som en trivelig morgen gitt.
Her driver jeg og tar tog. Og det er trangt. Kjente en mild klaustrofobisk tendens når han foran la ned setet og gjorde plassen enda mindre. Hurra [emoji33]

Lenge siden jeg har tatt noe særlig tog (og da eg tok tog regelmesig, type hver dag, var det et pendertog som jeg tok et stop (Arna-Bergen) og var jeg heldig fikk jeg sitte...

Så jeg har ikke stor kjennskap til togtyper. Det er liskom ikke togstasjon her
.. God beinplass for en 5 timers tur...
Er togstasjon her og sånt, men er jo ikke av typen lokaltog da. Om man først tar tog her, er det gjerne langt.
7da736e78a4ededa9051e065ed525d8f.jpg
0e6a61271ba6550e3dc3380b7d4e25e6.jpg

(edit: første bilde hentet på google)

Og dere skravler som bare det igjen [emoji16]

Jeg har en leilighet som virkelig må ordnes og vanskelig å få gjort noe med ungene, var ute med dem i parken og møtte ei venninne med barn så de har storkost seg.

Må bare si at det er en fordel å ha se med sjefen [emoji23][emoji23][emoji23] han er ferdig på jobb Kl 14.00 imorgen så da begynner jeg på jobb da og slutter 18.00 [emoji6]

Har du begynt å jobbe igjen allerede?[emoji2]
Alltid en fordel å ha seg med sjefen[emoji23]

To små stappfulle vogner. Og du skulle ta toget i FEM TIMER?
De blir stappfulle etterhvert. Med dårlig plass pr sete. Nå har toget bare vært innom to stasjoner, og det er en del folk allerede..

Back
Topp