Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig braStemte på en prikk[emoji1]
Når er termin?Ligger på sofaen med bena høyt og leeeeeengter etter fødsel, haha
Ahhh håpe du kommer videre snartGahhh, jeg hater når sånne event på candy crush ikke kan spilles fordi jeg ikke har mer enn to venner som spiller så aktivt at de vil hjelpe meg videre til neste episode, og jeg trenger tre!!!!
Åååå, nå fikk jeg lyst til å spille det igjen..Gahhh, jeg hater når sånne event på candy crush ikke kan spilles fordi jeg ikke har mer enn to venner som spiller så aktivt at de vil hjelpe meg videre til neste episode, og jeg trenger tre!!!!
30 timer til de 72 timene er gått... Lei!Ahhh håpe du kommer videre snart![]()
Det er jo faktisk egentlig litt gøy...Åååå, nå fikk jeg lyst til å spille det igjen..
Den suger [emoji85]Gahhh, jeg hater når sånne event på candy crush ikke kan spilles fordi jeg ikke har mer enn to venner som spiller så aktivt at de vil hjelpe meg videre til neste episode, og jeg trenger tre!!!!
[emoji23][emoji23]Måtte bades her. Frøkna tømte en yougurt over hue![]()
[emoji23][emoji23] Helt sant [emoji14]Apropos liksom...![]()
Det er jo det, men jeg sto fast på ett brett i en evighet en gang, og ga opp..Det er jo faktisk egentlig litt gøy...
Mega!Den suger [emoji85]
Absolutt. Hadde ikke klaget om det var i skapet mitt...[emoji23][emoji23] Helt sant [emoji14]
Det gjorde jeg ogsåDet er jo det, men jeg sto fast på ett brett i en evighet en gang, og ga opp..
Det gjorde jeg ogsåDet er jo det, men jeg sto fast på ett brett i en evighet en gang, og ga opp..
Ja veldigBle det bra da?[emoji2]
Åhh den har jeg ikke sett endaMannen er avgårde. Jeg og minste venter på største. Da blir det brus og chips og Trollz [emoji1][emoji1]