♡ Skravletråd JUNI ♡

Apropos liksom...
5b6ec237e4e46bf738acc181b5381daa.jpg
Hahaha

Ja det vil jeg tro. Jeg lot lille prøve gummistøvlene i en vannpytt i sta. Ille morsomt. Men hun har ikke så god balanse og vi hadde ikke tatt på regnbuksa, brått så datt ho på rumpa midt i dammen [emoji23] Da måtte jeg le litt, og hun måtte opp å bade.

Ja det vil jeg tro. Jeg lot lille prøve gummistøvlene i en vannpytt i sta. Ille morsomt. Men hun har ikke så god balanse og vi hadde ikke tatt på regnbuksa, brått så datt ho på rumpa midt i dammen [emoji23] Da måtte jeg le litt, og hun måtte opp å bade.
Hehe herlig :):):D

Mett :) Eldste forsvant med sykkelen da. Hu skulle hjelpe til i ei venninnes lillebrors selskap. De to skulle være selskapsvakter visstnok. Godt hu jobber [emoji23][emoji23][emoji23]

Så snillt av henne[emoji1] vanker vel litt kaker og godis da[emoji12]

Hun har kost seg, og dagen var jo ikke så lang før jeg hentet dem og dro på biblioteket. Der har de ikke fått inn spinnere enda, å da må ungene pent vente til de kommer i posten de fra wish. (Ja, jeg så og tok på et par på obs i går, men jeg gidder ikke kjøpe til norske priser kliss like de jeg har på vei i posten til en helt annen pris...) Tror de første nærmer seg sånn enten i dag eller over helga...

Har bestilt på Wish jeg også[emoji2] men det tar jo så lang tid?!

Hehe, han kan jo prøve[emoji12]

Ikke sant? Hann ville ha lego-premie, men innså at det ble en liten, for den stooore han ønsker seg må han sikkert til nivå 110 for å få mente han... Som om jeg kjøper en diger lego for å lese? Nei, men han har brusdag i august...

Har bestilt på Wish jeg også[emoji2] men det tar jo så lang tid?!

Det er ANGITT å ta lang tid, men jeg har vel til dags dato aldri fått noe fra wish til forventet tid, det virker som de setter lang tid for å få positiv omtale på "kom to uker før tiden"

Tre eller fire av mine var på fly som kom til oslo 14. juni sier sporingen, der slutter alle spor da (strengt tatt slutter sporet ved avreisen av flyet) men det er jo grenser for hvor lenge det da skal ta. Disse har angitt leveringstid fra 28. jini for en til 18 juli for en annen. Det skal definitivt ikke blir JULI før de kommer seg fra oslo

Back
Topp