Hehe skjønner30 timer til de 72 timene er gått... Lei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe skjønner30 timer til de 72 timene er gått... Lei!
Og lo og lo[emoji23][emoji23]
Hahaha hadde gjemt oss i skapet [emoji23]Absolutt. Hadde ikke klaget om det var i skapet mitt...
Ikke jeg heller. De har sett den på kino med svigermor da. Men det er jo lenge siden [emoji14]Åhh den har jeg ikke sett enda
Skal på avømmeinstruktørkurs. Så har pakka bagen og klar for ei hel helg med det da [emoji85]Planer for helgen?
Må kjøpe den tror jegIkke jeg heller. De har sett den på kino med svigermor da. Men det er jo lenge siden [emoji14]
Åhh spennende daSkal på avømmeinstruktørkurs. Så har pakka bagen og klar for ei hel helg med det da [emoji85]
Kunne jeg nesten tenkt selv . Svømt aktivt i 7 ,nesten 8årSkal på avømmeinstruktørkurs. Så har pakka bagen og klar for ei hel helg med det da [emoji85]
Nå sovna junior foran tven. Hun har aldri sovnet selv. Stakars liten [emoji173] Flyttet hun til senga.
Så sitter jeg utenfor skolen og venter. Skolen slutter om et minutt så snart.
Jeg står fremst i drop-sonen da.
Det kommer en bil til.
Kan ikke stå bak meg nei. Kjører forbi, svinger halvt inn i plana og stopper. Halve bilen forbi skiltet om ingen innkjøring 7-17.
Går ut av bilen og inn for å hente.
Neste bil står bak meg
Og neste
Parkerer i svingen hvor jeg skal kjøre ut. Det er bredt nok til å passere men likevel.... Hvor vanskelig er det å stå langs fortauet??
Måtte hente eldste på skolen... Hadde så magekramper at hun satt bare å gråt. Hardt å bli voksen gitt. Vært på apotek og kjøpt noen tabletter og noe sjokolade [emoji56] Nå sofa tid og håper det virker fort. Snart avgårde hente minste. De tar egentlig fylle hjem så.
Så ble ikke full dag på jobb gitt
Var ikke så liten denne veska jeg vant [emoji7][emoji7]![]()
Tanken på at en del unger faktisk går og sykler fra skolen i tillegg... Get realMye rare parkeringer utenfor skolen her også[emoji31]
Shit. L leste ferdig gutta i trehuset. Alene. I dag. Og gikk visst fra nivå 1 til nivå 7 på et blunk.....
Kjør på. Blir for minste da. De trengte frivilligeKunne jeg nesten tenkt selv . Svømt aktivt i 7 ,nesten 8år
De funka gullUff da, tøft for en liten kropp[emoji20]
Håper tablettene funket!
Så veldig veldig [emoji7][emoji1]Den var kjempe fin[emoji1]
Oki skjønner . Se på det, men må følge opp det jeg har først vel Hehe. Er besøksvennKjør på. Blir for minste da. De trengte frivillige![]()
En ting om gangen gjerne jaOki skjønner . Se på det, men må følge opp det jeg har først vel Hehe. Er besøksvenn