♡ Skravletråd JUNI ♡

Ingen har arbeidsbil. Bilene viser når det nørmer seg, den jeg kjører viser estimert antall kilometer, den andre gjør vel ikke det da. Mannen er hyseriks opptatt av å fylle tidligere enn meg ;)

Det er jo det tryggeste[emoji6]

Oi, det er imponerende!![emoji1][emoji1]

Skjer ikke ofte, for å si det sånn.

Jeg vet fortsatt ikke hvor sokkene hun tok av seg i går er.... Hun har vist meg SØSTRA sine sokker som av uviss grunn ligger i stua da... men det løste ikke mysteriet

Det er jo det tryggeste[emoji6]

Joda, men det er billigere å vente til mandag morgen og når det viser over det dobbelte av antall kilometer enn det vi skal kjøre så går det meget bra. ;)

Setta på Trollz alene nå. Med orginal. MÅ se den på engelsk. Altfor mye kjente sanger til å se den på kun norsk med dubba sanger ! Barna lagt seg [emoji56][emoji56]

Setta på Trollz alene nå. Med orginal. MÅ se den på engelsk. Altfor mye kjente sanger til å se den på kun norsk med dubba sanger ! Barna lagt seg [emoji56][emoji56]

Den så visst førskoleungene på overnattingen i går. På norsk antar jeg

Firvrig forbausa over hvor lite trøtt jenta var i dag, ville ikke legge seg etter leggetid engang, hun som sovna en gang mellom 23 og 2330 og altsp spiste frokost sånn i 7 tiden i morges

Bagen pakka klart til i morgen. Hurra. Akkurat nå er nesa rød og snufsen. Håper det er bedre til i morgen gitt :D

Sa til mannen jeg ikke følte meg trygg til å gå alene i gatene gjennom sentrum i byen på morgenkvisten i morgen. Ender med jeg tar bilen begge dagene til kurset. Var nettopp knivstikking liksom... Slipper jeg gå gjennom ukjente dager :)

Den så visst førskoleungene på overnattingen i går. På norsk antar jeg
Var veldig kjekk da. Likte den godt. Så må nok kjøpes på dvd også [emoji14] Men. Jeg MÅ se enkelte ting på originalspråk jeg [emoji14]

Bagen pakka klart til i morgen. Hurra. Akkurat nå er nesa rød og snufsen. Håper det er bedre til i morgen gitt :D

Sa til mannen jeg ikke følte meg trygg til å gå alene i gatene gjennom sentrum i byen på morgenkvisten i morgen. Ender med jeg tar bilen begge dagene til kurset. Var nettopp knivstikking liksom... Slipper jeg gå gjennom ukjente dager :)

Kjøre er sikkert greit :)

Var veldig kjekk da. Likte den godt. Så må nok kjøpes på dvd også [emoji14] Men. Jeg MÅ se enkelte ting på originalspråk jeg [emoji14]

Aner meg at jeg får muligheten til å få sett den etterhvert...

Firvrig forbausa over hvor lite trøtt jenta var i dag, ville ikke legge seg etter leggetid engang, hun som sovna en gang mellom 23 og 2330 og altsp spiste frokost sånn i 7 tiden i morges
Såpass [emoji33] Håper hu sovner snart da. Sent nok liksom [emoji23]

Back
Topp