Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 000 innlegg [emoji123][emoji123]
Hei. Her skravles det om dagen[emoji16] 1,5 døgn uten nett og jeg har rasa mange plasser på topp 100[emoji28]
Har dere en fin dag eller?
Ingen har arbeidsbil. Bilene viser når det nørmer seg, den jeg kjører viser estimert antall kilometer, den andre gjør vel ikke det da. Mannen er hyseriks opptatt av å fylle tidligere enn meg![]()
Det kan man jo ikke gjøre noe med. Dog vil det nok merkes her
Hun viste meg selv...
Lukter vel deilig hos deg nåTitter innom mens kakene steker da[emoji1]
Titter innom mens kakene steker da[emoji1]
Oi, det er imponerende!![emoji1][emoji1]
Det er jo det tryggeste[emoji6]
Setta på Trollz alene nå. Med orginal. MÅ se den på engelsk. Altfor mye kjente sanger til å se den på kun norsk med dubba sanger ! Barna lagt seg [emoji56][emoji56]
Var veldig kjekk da. Likte den godt. Så må nok kjøpes på dvd også [emoji14] Men. Jeg MÅ se enkelte ting på originalspråk jeg [emoji14]Den så visst førskoleungene på overnattingen i går. På norsk antar jeg
Bagen pakka klart til i morgen. Hurra. Akkurat nå er nesa rød og snufsen. Håper det er bedre til i morgen gitt
Sa til mannen jeg ikke følte meg trygg til å gå alene i gatene gjennom sentrum i byen på morgenkvisten i morgen. Ender med jeg tar bilen begge dagene til kurset. Var nettopp knivstikking liksom... Slipper jeg gå gjennom ukjente dager![]()
Var veldig kjekk da. Likte den godt. Så må nok kjøpes på dvd også [emoji14] Men. Jeg MÅ se enkelte ting på originalspråk jeg [emoji14]
Begge barna i sengEnklere å være her nå. Men da må det være noen å prate med [emoji39]
Såpass [emoji33] Håper hu sovner snart da. Sent nok liksom [emoji23]Firvrig forbausa over hvor lite trøtt jenta var i dag, ville ikke legge seg etter leggetid engang, hun som sovna en gang mellom 23 og 2330 og altsp spiste frokost sånn i 7 tiden i morges