♡ Skravletråd JUNI ♡

Såpass [emoji33] Håper hu sovner snart da. Sent nok liksom [emoji23]

Sover nok nå da, men var altså ikke i seng før halv ni, normalt sal hun sove åtte. Aner ikke helt hvor lang tid det tok å sovne, men antar hun sovna fort. Håper de sover lenge. Alle tre...

Sover nok nå da, men var altså ikke i seng før halv ni, normalt sal hun sove åtte. Aner ikke helt hvor lang tid det tok å sovne, men antar hun sovna fort. Håper de sover lenge. Alle tre...
Krysser fingre for de sover leeeenge [emoji1]

Gjør du nok. Begge her satt klistra til skjermen :D

Probelmet er at jeg for tiden bare ser føste havdel av alle filmene vi ser. Filmkveld på lørdag, før i tiden pizza og film med ungene, men så har vi lillemor da,,, som må legges tidligere enn hva som går opp med logistikken ellers.

Veldig tidlig?
Må nå ei ferje som går 0730. Så tenker jeg står opp 0630 da. Dusje gjør jeg i kveld. Også må bikinilinja tas gitt. Skal jo på svømmeinstruktørkurs [emoji23] Badedrakt er pakka [emoji23]

Må nå ei ferje som går 0730. Så tenker jeg står opp 0630 da. Dusje gjør jeg i kveld. Også må bikinilinja tas gitt. Skal jo på svømmeinstruktørkurs [emoji23] Badedrakt er pakka [emoji23]

Det er ganske tidlig ja

Probelmet er at jeg for tiden bare ser føste havdel av alle filmene vi ser. Filmkveld på lørdag, før i tiden pizza og film med ungene, men så har vi lillemor da,,, som må legges tidligere enn hva som går opp med logistikken ellers.
Ah ja. Kan ikke pauses imellomtiden?

Der våkna lillemor. Men mannen tar henne i frste omgang så jeg kan sitte litt til.

Ah ja. Kan ikke pauses imellomtiden?

Nei, for UNGENE må jo få se den ferdig og de legges normalt sett altså før jeg har stått opp igjen etter legging av henne (dels fordi jeg blir liggende fordi de nesten altid vekker henne når de er på badet om jeg har stått opp før...)

Skal gjøre mitt beste jeg :)

Godt. Jeg venter spent på neste oppdatering nå og føler jeg har skrevet sikkert halvparten av det som ble skreivet de siste ti minuttene liksom

Nei, for UNGENE må jo få se den ferdig og de legges normalt sett altså før jeg har stått opp igjen etter legging av henne (dels fordi jeg blir liggende fordi de nesten altid vekker henne når de er på badet om jeg har stått opp før...)
Ah. Skjønner og veldig mer logisk ja !

Ja. Står ikke opp så tidlig for å få unger på skolen en gang [emoji23]

Nå for tiden i permisjon har jeg alarm på 6,45 så vi er ute av senga sju for å få dem avsted, da med god tid på morgenen, mildt sagt. (Men de har vennet seg til det og blir gretten om de ikke får se tv før frokost, da har de sovet for lenge mener de)

Når jeg jobber er det tidligere, men det er fordi da skal jeg ut av huset tidligere

Back
Topp