♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg har fått 3 barn etter konisering[emoji2]
Ja jeg er klar over det stortsett går helt fint , men jeg leser for mye ;) og bare jeg ser sjansen for senabort er større får jeg noia... rar i hode mitt;) har nok med ting jeg har opplevd å gjøre , men liker bedre å si jeg er rar i hode;)

I natt drømte jeg at sambo tvang meg med på fisketur, og så fikk han to sykt svære fisker, og jeg var så livredd. Så kom fisken helt oppi beina mine, og den var SVÆR, og så falt jeg uti vannet...
Dritskummelt.

Og så drømte jeg at jeg hadde sex med en gammel gubbe for å få han til å fortelle noe viktig som sambo måtte vite.
Hva skjer??

Håper det er tegn på graviditet. Drømmer alltid helt rart i første trimester.:smiley-bounce012

Haha, merkelige drømmer![emoji12]

Flere som har lurt på hvorfor man får med putetrekk til baby dynetrekk(65x80) når baby ikke skal ha pute egentlig... [emoji23]. Noen som bruker disse under hodet fordet, i tilfelle gulp? Uten pute inni selvfølgelig...

Flere som har lurt på hvorfor man får med putetrekk til baby dynetrekk(65x80) når baby ikke skal ha pute egentlig... [emoji23]. Noen som bruker disse under hodet fordet, i tilfelle gulp? Uten pute inni selvfølgelig...
vi har brukt dem under hodet uten pute ja

Så lenge man finner noe som funker [emoji106]
Er vel egentlig ingen som regner med at ALLE kommer i et selskap heller.. Det er da alltids noen det ikke passer for.
Er det ja. Men ekstra kjedelig ja når drt er bestevenner det er snakk om :) Ta en annen dag med litt ekstra kos da :)

Ble man fattigere i dag også gitt. Eldste i hus fikk ny sykkel [emoji33]

Og så kom hu hjem fra skolen og hadde jommen fått mensen også... 11 år gammel gitt. Tidlig [emoji33] Men forberedt var man med bind både i skolesekk og hjemme.

Morgen folkens!
Jeg antar alle venter i spenning på å høre hvordan det går med stølheten min, og det gleder meg å kunne melde at jeg er bedre i dag enn i går!
Gikk en tur i ok tempo (til ufit gravid dame å være) og tøyde litt etterpå, aner ikke om det hjalp, men skader ihvertfall ikke. Og det var så deilig å gå ute på kvelden i går. Selv om det fine været vi har hatt her i det siste er over.

Hehe, godt å høre du er bedre[emoji1]
Tur er deilig uansett!

Når pakkelisten til overnatting i bhg inneholder opplysninger "madrass, enkel, ikke dobbel" tenker mitt hode automatisk "madrassen fra sengen hennes"

Helt til jentungen sier "og så sier xxx at vi skal blåse opp madrassen min med luft."

Ehh. Ja... Madrass betyr luftmadrass. Enkel. Det har man jo faktisk ikke.

Men man har en sønn og en mann som skal sove på en skole neste helg så man må skaffe et par gode liggeunderlag uansett, så kan likegodt skaffe et som kan testes nå i bhg da... De finnes jo i meget ulike prisgrupper...

Da må du ut å handle[emoji2]

Hehe, godt å høre du er bedre[emoji1]
Tur er deilig uansett!
Tur er digg. Skal prøve å få gått litt i dag og. Kjennes så fresht ut når det duskregner litt og alt bare lukter fantastisk.

Ble man fattigere i dag også gitt. Eldste i hus fikk ny sykkel [emoji33]

Og så kom hu hjem fra skolen og hadde jommen fått mensen også... 11 år gammel gitt. Tidlig [emoji33] Men forberedt var man med bind både i skolesekk og hjemme.
Er ikke 11 helt normalt? Var ca da hele klassen min fikk mensen. Siste på trinnet var 13..

Back
Topp