Godt å høreHelt perfekt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreHelt perfekt[emoji2]
Ja jeg er klar over det stortsett går helt fint , men jeg leser for myeJeg har fått 3 barn etter konisering[emoji2]
Hehe braSkriver litt så Ronja kan skrive merHun har mye å svare på, en hel dag med innlegg.
I natt drømte jeg at sambo tvang meg med på fisketur, og så fikk han to sykt svære fisker, og jeg var så livredd. Så kom fisken helt oppi beina mine, og den var SVÆR, og så falt jeg uti vannet...
Dritskummelt.
Og så drømte jeg at jeg hadde sex med en gammel gubbe for å få han til å fortelle noe viktig som sambo måtte vite.
Hva skjer??
Håper det er tegn på graviditet. Drømmer alltid helt rart i første trimester.![]()
Sengeteppe blir sikkert det samme som big items..? Ellers mye like programmer i alle fall [emoji28]
vi har brukt dem under hodet uten pute jaFlere som har lurt på hvorfor man får med putetrekk til baby dynetrekk(65x80) når baby ikke skal ha pute egentlig... [emoji23]. Noen som bruker disse under hodet fordet, i tilfelle gulp? Uten pute inni selvfølgelig...
Så greit [emoji4] tenker jo det er dumt å ikke bruke de lizm..vi har brukt dem under hodet uten pute ja
Er det ja. Men ekstra kjedelig ja når drt er bestevenner det er snakk omSå lenge man finner noe som funker [emoji106]
Er vel egentlig ingen som regner med at ALLE kommer i et selskap heller.. Det er da alltids noen det ikke passer for.
Ah. Fåt håpe hodet henger med da etterhvertVet det går bra for de fleste . Bare hode mitt det er noe rart med![]()
Så kjempefint utVis vedlegget 227678 Inte dumt
Joda. Gjorde det. Men føler likevel det er ekkelt å ikke komme to år på rad..
Morgen folkens!
Jeg antar alle venter i spenning på å høre hvordan det går med stølheten min, og det gleder meg å kunne melde at jeg er bedre i dag enn i går!
Gikk en tur i ok tempo (til ufit gravid dame å være) og tøyde litt etterpå, aner ikke om det hjalp, men skader ihvertfall ikke. Og det var så deilig å gå ute på kvelden i går. Selv om det fine været vi har hatt her i det siste er over.
Når pakkelisten til overnatting i bhg inneholder opplysninger "madrass, enkel, ikke dobbel" tenker mitt hode automatisk "madrassen fra sengen hennes"
Helt til jentungen sier "og så sier xxx at vi skal blåse opp madrassen min med luft."
Ehh. Ja... Madrass betyr luftmadrass. Enkel. Det har man jo faktisk ikke.
Men man har en sønn og en mann som skal sove på en skole neste helg så man må skaffe et par gode liggeunderlag uansett, så kan likegodt skaffe et som kan testes nå i bhg da... De finnes jo i meget ulike prisgrupper...
Tur er digg. Skal prøve å få gått litt i dag og. Kjennes så fresht ut når det duskregner litt og alt bare lukter fantastisk.Hehe, godt å høre du er bedre[emoji1]
Tur er deilig uansett!
Er ikke 11 helt normalt? Var ca da hele klassen min fikk mensen. Siste på trinnet var 13..Ble man fattigere i dag også gitt. Eldste i hus fikk ny sykkel [emoji33]
Og så kom hu hjem fra skolen og hadde jommen fått mensen også... 11 år gammel gitt. Tidlig [emoji33] Men forberedt var man med bind både i skolesekk og hjemme.
God morgen allesammen! Ha en fortreffelig torsdag! Her blir det noen timer på jobb før sommerfest i barnehagen! Hva er dine planer i dag?
Mulig det [emoji23] Jeg var over 15 år jeg og var senest. Tror de fleste i min klasse var rundt 13 årEr ikke 11 helt normalt? Var ca da hele klassen min fikk mensen. Siste på trinnet var 13..
Hehe jeg liker i grunn ikke turn![]()