♡ Skravletråd JUNI ♡

Åh..? Hvorfor ikke..? Det skal vel være fullt mulig å bli gravid etterpå..? Men gjerne med tettere oppfølging..? Er det større sjanse for diverse..? :/
Ja det er større sjanse for senabort og tidlig fødsel. Joda er ekstra oppfølging og de fleste går det helt fint med. Bare hode mitt det er noe gale med;):hilarious:

Joda. Sagt fra (selvsagt.. Trist når folk IKKE gjør det..). Er mer det at jeg synes det er fælt å ikke komme to år på rad. I og med de er så få, og L er bestevenn med bursdagsbarnet, så merkes det jo godt.
Skjønner den, men tenk på at 1) se har lært fra o fjor og legger ikke ting i mappen siste skoledag. Og 2) det kommer flere år.

Når pakkelisten til overnatting i bhg inneholder opplysninger "madrass, enkel, ikke dobbel" tenker mitt hode automatisk "madrassen fra sengen hennes"

Helt til jentungen sier "og så sier xxx at vi skal blåse opp madrassen min med luft."

Ehh. Ja... Madrass betyr luftmadrass. Enkel. Det har man jo faktisk ikke.

Men man har en sønn og en mann som skal sove på en skole neste helg så man må skaffe et par gode liggeunderlag uansett, så kan likegodt skaffe et som kan testes nå i bhg da... De finnes jo i meget ulike prisgrupper...
Ja sant det. Vi har både billig og dyr

God morgen allesammen! Ha en fortreffelig torsdag! Her blir det noen timer på jobb før sommerfest i barnehagen! Hva er dine planer i dag?

Ja, får se [emoji14]
Får håpe det passer da [emoji23]
Å ha bursdag på tampen av ferietider er litt skummelt.
Sånn er det jo bare.

Jeg har ei som har bursdag i vinterferien, ei i juleferien og en i det skolen begynner igjen.

Eldste feirer med klassen, gjerne sammen med en kompis som har bursdag i ferien, sånn rundt første helga etter skolen begynner

Mellomste har hatt selskap med venner helga i begynnelsen eller slutten av vinterferien. Det betyr at noen er bortreist.

Og yngste... Hun får ha selskap med venner enten før jul når ingen har tid eller etter jul når jeg og mannen jobber overtid....

(alle har selskap med familien naboer på dagen i tillegg da)

Hehe, ja. Også får man litt et annet syn på å tisse, når man skal på jmkontroll senere på dagen. "er klokka så mye at jeg må spare på denne, eller rekker jeg å vente til neste gang" [emoji23]
Hehe. En egen greie det der ja.

Og, skal den egentlig i kjøleskapet og er det noe poeng når jeg skal dra om en halvtime? Og en jm som insisterer på morgenprøve når man ikke skal dit før på slutten av arbeidsdagen, og ja, skal på jobb først...

Kanskje de to kan gjøre noe gøy sammen bare de, for å feire bursdagen på ett annet tidspunkt? Blir jo ikke det samme, men alltid gøy å bli satt pris på.
Tenkte hun kanskje kunne få skrive et kort eller noe i alle fall! Type, gratulerer med overstått, håper dere hadde en fin dag.. (broren har bursdag ca samtidig så de skulle feire sammen).

Ja sant det. Vi har både billig og dyr
Jeg kjøper en billig nå, ungene veier ca ingenting så de ligger vel greit på den? og vurderer heller en dyrere til mannen som også skal være med på korpstur.

Eneste er at den jeg så på er 73 cm bred og til korpsturen skal de egentlig ikke være mer enn 70 cm brede...

God morgen allesammen! Ha en fortreffelig torsdag! Her blir det noen timer på jobb før sommerfest i barnehagen! Hva er dine planer i dag?
Planen er en liten handletur, noe pokemonjakt, og ellers vet jeg ikke. Burde tatt huset en runde...

Når pakkelisten til overnatting i bhg inneholder opplysninger "madrass, enkel, ikke dobbel" tenker mitt hode automatisk "madrassen fra sengen hennes"

Helt til jentungen sier "og så sier xxx at vi skal blåse opp madrassen min med luft."

Ehh. Ja... Madrass betyr luftmadrass. Enkel. Det har man jo faktisk ikke.

Men man har en sønn og en mann som skal sove på en skole neste helg så man må skaffe et par gode liggeunderlag uansett, så kan likegodt skaffe et som kan testes nå i bhg da... De finnes jo i meget ulike prisgrupper...
Vi har sånne enkle liggeunderlag som kan blåses opp.. De er veldig greie. Men kanskje sånn skikkelig luftmadrass de skal ha?

Ja det er større sjanse for senabort og tidlig fødsel. Joda er ekstra oppfølging og de fleste går det helt fint med. Bare hode mitt det er noe gale med;):hilarious:
Så lenge man får god oppfølging går det vel gjerne greit..? [emoji173]️

Skjønner den, men tenk på at 1) se har lært fra o fjor og legger ikke ting i mappen siste skoledag. Og 2) det kommer flere år.
Ja, det er jo bra i alle fall [emoji14]
Og de tenker neppe så mye på det som meg..

God morgen!

Trivelig med sommerfest da :)

Jeg skal til jordmor om en stund. Må gidde stå opp snart da..

JA, sommerfest blir koselig, siste året i bhg nå så med et trailerlass hormoner i bagasjen så skal det nokk bli tårevått og fint! =)

Så spennende med jordmor! Heldiggris!

I natt drømte jeg at sambo tvang meg med på fisketur, og så fikk han to sykt svære fisker, og jeg var så livredd. Så kom fisken helt oppi beina mine, og den var SVÆR, og så falt jeg uti vannet...
Dritskummelt.

Og så drømte jeg at jeg hadde sex med en gammel gubbe for å få han til å fortelle noe viktig som sambo måtte vite.
Hva skjer??

Håper det er tegn på graviditet. Drømmer alltid helt rart i første trimester.:smiley-bounce012
Oi var ikke måte på sære drømmer heller [emoji54]

Planen er en liten handletur, noe pokemonjakt, og ellers vet jeg ikke. Burde tatt huset en runde...
Ikke overanstreng deg da! =) Handletur og pokemonjakt høres utmattende ut! :joyful:

Tenkte hun kanskje kunne få skrive et kort eller noe i alle fall! Type, gratulerer med overstått, håper dere hadde en fin dag.. (broren har bursdag ca samtidig så de skulle feire sammen).
Jeg tenkte mer å foreslå noe ala "ha piknikk med is og vannmelon en dag" som liksom var deres og litt spesiell på ett annet tidspunkt. Alltid gøy å bli satt litt ekstra stas på.

Back
Topp