♡ Skravletråd JUNI ♡

Den del 3 av utfordringen tar vi med glans.

De andre to tviler jeg på at vi får notering for i dag

Vis vedlegget 227647
Nei så dette. Men jeg kjenner jeg er ganske sliten selv i dag. Så jeg tenker legge meg litt tidlig i dag. Til min glede hørte jeg mannen hadde vifta på på soverommet. Håp for å sove for meg da jo :) Men det er 10 av 20 dager. Var det ikke så? Vi har 4 til nå? Må visst gå å myse litt

Haha. Jeg skulle heller aldri ha barn. Men den gang ei. Men mi er nr 4 på bestemorstatusen. Men nr 1 på farmorstatusen [emoji14] Og det merkes litt med farmor og farfar. Spesielt farfaren gitt. Han er rundt lillefingern hennes [emoji23]
Hihi [emoji4] er første til samboers foreldre også. Og første oldebarn til min farfar og mormor og morfar, og første oldebarnet til mormoren og morfaren til sambo[emoji23] så her er det hæla i taket [emoji23]. Merker det mest på mamma, mormoren til sambo, søsteren min og dama[emoji2][emoji38]

Hihi [emoji4] er første til samboers foreldre også. Og første oldebarn til min farfar og mormor og morfar, og første oldebarnet til mormoren og morfaren til sambo[emoji23] så her er det hæla i taket [emoji23]. Merker det mest på mamma, mormoren til sambo, søsteren min og dama[emoji2][emoji38]
Blir så stas atte [emoji7][emoji7]

Vaaaaarmt!!!! Jeg vil baaaade!!!!! Nå har jeg laget ørten kyllingspyd og grønnsaksspy, straks klart for årets siste sommeravslutning..
4 ukedager igjen til vekkeklokken skrus av for 8 uker. Oooo salige lykke!! Hurra for jobb med fleksitid så man ikke må opp 6.30 om sommeren!!

Nevnte jeg at jeg gleder meg til ferie???

Høres luksus ut å kvitte seg med vekkeklokke![emoji1]
Nevnte jeg at jeg er misunnelig?![emoji12]

Back
Topp