Har detJa hvordan går det med deg? Hatt en fin dag?
Takk for pakke forresten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har detJa hvordan går det med deg? Hatt en fin dag?
Hihi jo bare hyggeligHar det
Takk for pakke forresten![]()
4.500 krFant du noen greie da? [emoji85]
Usj daDa blir det visst konsisering her
Fikk svar i dag. Celleforandring endret seg. Har bare vært lette i et år nå . Men men.Usj da
Oj. Helst ny mobil da. Drøy pris. Er det edge skjerm på s8 også? [emoji85] For er vel det som gjør prisen ganske drøy [emoji87]4.500 kr![]()
Får håpe onecall tar det på garanti men virker fortsatt ikke sånn
Nei uff. Gikk det bra? [emoji33]Kb i seng å leser, han klarte å tryne ned trappa selvsagt
Ja[emoji7] og mamma hadde aldri trudd hu skulle få barnebarn da hverken jeg eller lillesøss har noen gang har hatt planer om å få barn.. Helt fra vi var små lizm[emoji23][emoji23]Kan tenke meg hu er. Er ekstra spesielt med første som gir mormorstatus [emoji1]
Haha. Jeg skulle heller aldri ha barn. Men den gang ei. Men mi er nr 4 på bestemorstatusen. Men nr 1 på farmorstatusen [emoji14] Og det merkes litt med farmor og farfar. Spesielt farfaren gitt. Han er rundt lillefingern hennes [emoji23]Ja[emoji7] og mamma hadde aldri trudd hu skulle få barnebarn da hverken jeg eller lillesøss har noen gang har hatt planer om å få barn.. Helt fra vi var små lizm[emoji23][emoji23]
Og side 1000 her nå! Sykt!Bare 8 innlegg fra 10 000! [emoji33][emoji1]
Usj da. Håper det går fint å legge hu i senga da? [emoji1] Jommen ikke lett til tider
Stiger kjapt [emoji1][emoji1][emoji123]Og side 1000 her nå! Sykt!
Ah sånn jaHun har ikke egen seng da, hun sover i midten av vår. Men må nok snus og flyttes litt på innen vi skal sove der sammen med henne...
Så koseligVi skal på besøk i barnehagen i morgen, så sant det ikke blir feber.
Får vel 20000 innlegg i løpet av måneden tipper jeg [emoji28]Stiger kjapt [emoji1][emoji1][emoji123]
Joda. Den bare tullet litt...
Litt lite klær i, da tror den at det er tørt før det er det.