Satser på det ja. 70 eller 73 utgjør ikke så stor forskjell. Det er en sånn liten smal en uansett.3 cm burde jo ikke ha noe å si...?
Det er vel mest sånn at ingen skal komme med 90 eller 120 madrass...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det ja. 70 eller 73 utgjør ikke så stor forskjell. Det er en sånn liten smal en uansett.3 cm burde jo ikke ha noe å si...?
Det er vel mest sånn at ingen skal komme med 90 eller 120 madrass...?
Mi kom nesten 5 uker før.. Så i stedenfor starten av januar, ble det sist i november. [emoji14]Jeg skulle også ha min siste i januar.
Hun er ikke prematur heller. Bare sånn 18 dager før termin....
Kan ikke tenke meg at noen henger seg opp i det. De driver neppe og måler heller [emoji28]Satser på det ja. 70 eller 73 utgjør ikke så stor forskjell. Det er en sånn liten smal en uansett.
Man kan jo ikke styre det. Men virkelig, jeg hadde ønsket "alt annet enn 23-26" så da kom hun 25. liksom... JajaMi kom nesten 5 uker før.. Så i stedenfor starten av januar, ble det sist i november. [emoji14]
Enkleste løsning er å ikke la mannen vite det ;-)Kan ikke tenke meg at noen henger seg opp i det. De driver neppe og måler heller [emoji28]
Så effektiv du er da!!Hehe. Bare litt pokemon på senteret og hjemme allerede. Skulle egentlig bare ha oppblåsbar madrass til overnatting i bhg i natt. Ble med et brett med 9 sett øredobber fra glitter (naturlig nok billig juggel, men nøytrale og greie nå som jeg aldri vet om lillemor river ut en) på halv pris så 50 kr. Og lano parfymefri da jeg var på obs for å se om de fortsatt hadde Lego på tilbud men det hadde de ikke så da blir det en annen bursdagsgave på mandag, har noe sånn der til å lage strikkarmbånd liggende og minst et mikado og muligens noe annet pjask. Helt sikkert kanskje evt en pakke med blyantspisser, blyanter, penner eller lignende, leftover fra innkjøp til 17. Mai gevinster. Ja. Noe skal det nok bli
Alltid greit å ha gaver liggende til disse ørten bursdagene...
) så jeg nyer godt av å shoppe inn store mengder når det er tilbud ol også bare gå i esken og hente ettersom invitasjonene tikker inn! =)Ser den. Skikkelig ertekrok som måtte komme ut AKKURAT på dårlig tidspunkt da [emoji14]Man kan jo ikke styre det. Men virkelig, jeg hadde ønsket "alt annet enn 23-26" så da kom hun 25. liksom... Jaja
HahaEnkleste løsning er å ikke la mannen vite det ;-)
Så bra det ble[emoji4] flink du er [emoji16] [emoji122]Så sa er boden ferdig! Tatt ned blå IKEA pose og mesteparten av pappeskene til venstre er søppel som jeg ikke får tatt i natt dessverre.
Det i gangen skal til røde kors imorgen, orker ikke bære ut i bilen!
Men alt er nå sett igjen og sortert så føler meg flink! [emoji4]![]()
![]()
Vet det går bra for de fleste . Bare hode mitt det er noe rart medHvorfor ikke? Har selv vært gjennom det og graviditet etterpå.
Mellomste var i barneselskap fredag lørdag og mandag og skal igjen mandag. I tillegg var vi hos min svigerinne søndag og min far i går...Så effektiv du er da!!
Helt klart greit med et lite gavelager, det har jeg også! Det renner jo nesten over med bursdagsinvitasjoner noen ganger (som denne helgen hvor 6åringen skal i bursdag fredag 2 på lørdag og feire selv på søndag...) så jeg nyer godt av å shoppe inn store mengder når det er tilbud ol også bare gå i esken og hente ettersom invitasjonene tikker inn! =)
Det GÅR ann å ta litt hensyn til din form og tilstand også. Faktisk!Gubben: "Det GÅR an å gjøre noe når du først har stått opp da".
Joda. Jeg har sittet der og hørt på ham snorke litt (høres jo helt ut til stua). Og fått dattera til å ta rede på alt av brettspill. Selv har jeg drevet og vasket meg i hjel i det siste. I går vasket jeg mens han.. Så på tv?? Og jeg blir sannsynligvis å vaske alene etterpå også.
Nåå, altså..!!
Gubben her i huset klager på at jeg noen ganger sover lenger enn han i helgene, spess om han har stått opp og gjort en ting(tømt/satt på oppvaskmaskin, støvsugd) eller rydda sitt eget rot... Når jeg hele uka, rydder opp etter begge, tørker støv, fyller og tømmer oppvaskmaskin flere ganger, vasker klær, tar vekk tørre klær, lager middag, rydder etter middag, handle.. Og alt annet! Så har blir der månelyst når han klager på at det er noe jeg ikke har gjort, eller at jeg sover litt lenge.... Pluss at alt av ringing til elektriker, bilverksted eller hva det skal være går på meg. Som jeg sier til han det merkes at han aldri har mått klare seg sjøl... Og om han må det noen gang er jeg sikker på han drar hjem til mor[emoji23][emoji23][emoji23]Gubben: "Det GÅR an å gjøre noe når du først har stått opp da".
Joda. Jeg har sittet der og hørt på ham snorke litt (høres jo helt ut til stua). Og fått dattera til å ta rede på alt av brettspill. Selv har jeg drevet og vasket meg i hjel i det siste. I går vasket jeg mens han.. Så på tv?? Og jeg blir sannsynligvis å vaske alene etterpå også.
Nåå, altså..!!
Okei og den var grei på pris?Mistenker at mannen kan trenge noe mer enn dette, men reelt sett så ligger han om så rett på gulvet den mannen der så han sier sikkert at den er grei nok. vi får se. Kjøpte en som ungene kan ha i alle fall så får mannen sjekke.
Den kostet 79 kroner. Og blir 20 cm høy om man pumper den rett. Sikkert ikke akkurat som å sove i senga hjemme, men... Stengt tatt, ungene har 12 cm skumm-madrasser i sengene sine. Med overmadrass rett nok, men... For dem tenker jeg dette er kurant, for mannen... Sikkert. Siden han ikke er så krevende.Okei og den var grei på pris?
Jada var ikke stort mer jeg betalte for OJ sin. Rett over 100lappen.Den kostet 79 kroner. Og blir 20 cm høy om man pumper den rett. Sikkert ikke akkurat som å sove i senga hjemme, men... Stengt tatt, ungene har 12 cm skumm-madrasser i sengene sine. Med overmadrass rett nok, men... For dem tenker jeg dette er kurant, for mannen... Sikkert. Siden han ikke er så krevende.
Han sov på gulvet på et pledd de første par nettene når vi fikk hunden... Så da klarer han to netter på gulv på noe sånt også.
Ja. Han pleier være flink til det egentlig..Det GÅR ann å ta litt hensyn til din form og tilstand også. Faktisk!
Nå har vi drevet og flyttet, så han SER jo ikke hva jeg har gjort (vasker ut i andre huset). Passer jo selvsagt å nevne ALT til ham da. [emoji14]Gubben her i huset klager på at jeg noen ganger sover lenger enn han i helgene, spess om han har stått opp og gjort en ting(tømt/satt på oppvaskmaskin, støvsugd) eller rydda sitt eget rot... Når jeg hele uka, rydder opp etter begge, tørker støv, fyller og tømmer oppvaskmaskin flere ganger, vasker klær, tar vekk tørre klær, lager middag, rydder etter middag, handle.. Og alt annet! Så har blir der månelyst når han klager på at det er noe jeg ikke har gjort, eller at jeg sover litt lenge.... Pluss at alt av ringing til elektriker, bilverksted eller hva det skal være går på meg. Som jeg sier til han det merkes at han aldri har mått klare seg sjøl... Og om han må det noen gang er jeg sikker på han drar hjem til mor[emoji23][emoji23][emoji23]
Han sa en periode at hvis jeg jobba fult og han var hjemme ville alt være helt strøkent her hele tiden.... Og da svarte jeg bare fint at om det skjer en gang gleda jeg meg til det[emoji23][emoji23] han vet nok ikke alt hva jeg egentlig gjør som ikke synes og. Og HAN lager ikke mat eller vasker klær så gleder meg til han skal prøve på alt sånt [emoji23] nesten fristene[emoji23][emoji122]
Han har bare klaga 3ganger under graviditeten for ting, og fordi han ikke orker som jobber mye.. Svarte han at jeg faktisk nå jobber en ubetalt jobb 24timer i døgnet som varer i ca 9mnd, og som han er delt skyldig i at jeg har(pluss at det er han som har ønska seg barn siden 3mnd inn i forholdet), så jeg gjør så mye jeg orker ved siden av det[emoji23][emoji38]
Og hvordan får de seg til å bare sitte å se på tv når vi sliter og styrer for at det skal vær pent rundt begge[emoji54][emoji54][emoji54] det har jeg aldri skjønt!