♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, er litt kjedelig. Føler ikke hun husker meg fra gang til gang, og kimser veldig bort det jeg sier..

Også synes jeg egentlig ikke det er tilstrekkelig med hjertelyd for å vite at baby har det bra heller. Siden denne karen gir fra seg LITE liv, så har jeg jo gått konstant bekymret. Det gjør en del med psyken, og.. Jordmor virker på en måte ikke interessert i å følge meg opp, på et vis. Vanskelig å forklare, men.. Jeg synes i alle fall ikke jobben hun gjør er bra nok [emoji85]
Uff, sånn skal det jo ikke være! Jeg hadde det litt lignende med legen min sist jeg var gravid... Det er håpløst når de ikke virker interessert og/eller overkjører med "jeg vet hva jeg snakker om"!
Skjønner godt at det sliter på både fysisk og psykisk og gå med sånne bekymringer! Håper hun har en bedre dag i dag og at du kan bli noe roligere nå =)

Uff, sånn skal det jo ikke være! Jeg hadde det litt lignende med legen min sist jeg var gravid... Det er håpløst når de ikke virker interessert og/eller overkjører med "jeg vet hva jeg snakker om"!
Skjønner godt at det sliter på både fysisk og psykisk og gå med sånne bekymringer! Håper hun har en bedre dag i dag og at du kan bli noe roligere nå =)

Her føler jeg bare at hun vet mindre enn meg [emoji23] Hun gjør nok ikke egentlig det, men jeg søker mer på ting jeg lurer på og sånt..
Og det er ikke det at hun virker uinteressert. Bare.. Som om hun ikke tenker lengre. Og kun er fokusert på det fysiske hun selv kan måle..

Her føler jeg bare at hun vet mindre enn meg [emoji23] Hun gjør nok ikke egentlig det, men jeg søker mer på ting jeg lurer på og sånt..
Og det er ikke det at hun virker uinteressert. Bare.. Som om hun ikke tenker lengre.

Klarte dobbelposte, også ble ikke det siste med på siste post..? [emoji28]
Ble litt bug..

Og det er ikke det at hun virker uinteressert. Bare.. Som om hun ikke tenker lengre. Og kun er fokusert på det fysiske hun selv kan måle..
Hmm... Folk er rare. Det er bare så synd at vi MÅ forholde oss til noen av dem innimellom! =) Lykke til uansett! Håper du kan bli litt beroliget etter dagens besøk uansett! =)

Hmm... Folk er rare. Det er bare så synd at vi MÅ forholde oss til noen av dem innimellom! =) Lykke til uansett! Håper du kan bli litt beroliget etter dagens besøk uansett! =)
Jo takk :)

Mye baking ja[emoji12] og pynting...
Jeg titter nok innom da[emoji1]
Tviler ikke :D Jeg tror nok ikke jeg får sjansen til noe annet enn morgen og kveld da. Kjedelig [emoji33]

Nei, det går ikke. Føler bare det er fælt å ikke komme to år på rad [emoji14]
Det merkes nemlig godt. De er bestevenner, og.. Altså.. I andre klasse er de 3 stk. Bursdagsbarnet, L og fosterbroren min.. Og til sammen i 1.-4. Klasse, 11 stk. Så.. Merkes jo på en måte greit. [emoji14]
Jojo. Du får forklare det da :)

Derfor har jeg kun barneselskap i ukedagene. Helgene er gjerne for familietid og reis.

Jojo. Du får forklare det da :)

Derfor har jeg kun barneselskap i ukedagene. Helgene er gjerne for familietid og reis.
De fleste her har vel selskap i helgene.. Og det er som regel veldig greit, å slippe styre mye etter f.eks jobb osv.. Men i blant klaffer det altså dårlig.

De fleste her har vel selskap i helgene.. Og det er som regel veldig greit, å slippe styre mye etter f.eks jobb osv.. Men i blant klaffer det altså dårlig.
Jo ser den. Har som regel travle ettermiddager her også. Men de aller fleste her syns ukedager er best ser jeg. Helgene tar vi derimot familieselskap.

Men nå treffer vel hu så å si sommerferie tid. Vi må alltid fremskynde/etterskudd eldste. Hu fyller som regel midt i vinterferien. Så for å få mest med må vi jo variere dagen litt :) Nå er hu så stor så vi har ikke barneselskap lengre da. Tar bare å inviterer bestevennene hennes (som ikke går i klassen heller) og reiser til byen for mat og kino.

Vi har sånne enkle liggeunderlag som kan blåses opp.. De er veldig greie. Men kanskje sånn skikkelig luftmadrass de skal ha?
Tja, hvem vet? Jeg kjøpte en enkel, billig oppblåsbar madrass som sikkert kan regnes som en mellomting mellom liggeunderlag og skikkelig luftmadrass, den er oppgitt å bli ca 20 cm så litt tykk for liggeunderlag å regne, men den kostet 80 kr på xxl og har sjekka at pumpa vi bruker på basseng om sommeren mm passer på tykkeste åpning så da er det en smal sak å pumpe den opp. Med den og sovepose er hun klar for en natt i bhg tenker jeg. Så får vi avklare innen neste helg om mannen 1) synes den er brukbar å sove på for en voksen i to netter og 2) er komfortabel med at den er 3 cm bredere enn oppgitt mål fra arrangøren... I så fall kjøper jeg en til. Eller noe annet. For vi må ha en til far og en til sønn for to netter på skole på korpstur neste helg. Mannen skal vel muligens deler av natta være brannvakt, men noe søvn må han jo ha

Ikke overanstreng deg da! =) Handletur og pokemonjakt høres utmattende ut! :joyful:
Hehe. Bare litt pokemon på senteret og hjemme allerede. Skulle egentlig bare ha oppblåsbar madrass til overnatting i bhg i natt. Ble med et brett med 9 sett øredobber fra glitter (naturlig nok billig juggel, men nøytrale og greie nå som jeg aldri vet om lillemor river ut en) på halv pris så 50 kr. Og lano parfymefri da jeg var på obs for å se om de fortsatt hadde Lego på tilbud men det hadde de ikke så da blir det en annen bursdagsgave på mandag, har noe sånn der til å lage strikkarmbånd liggende og minst et mikado og muligens noe annet pjask. Helt sikkert kanskje evt en pakke med blyantspisser, blyanter, penner eller lignende, leftover fra innkjøp til 17. Mai gevinster. Ja. Noe skal det nok bli

Alltid greit å ha gaver liggende til disse ørten bursdagene...

Det må vel gå. 3cm . Jada guttungen ligger på en billig fra jysk tror jeg det er. Kjøpte en dyrere til bonusgutt på 14år. Han veier jo like mye som meg og syns den til OJ var litt dårlig ;)
Mistenker at mannen kan trenge noe mer enn dette, men reelt sett så ligger han om så rett på gulvet den mannen der så han sier sikkert at den er grei nok. vi får se. Kjøpte en som ungene kan ha i alle fall så får mannen sjekke.

Har stussa på det der selv, men jeg setter ikke urinprøva i kjøleskapet jeg deler med 50 andre på jobb heller..
Det gjør ikke jeg heller, nemlig. Selv om jeg bare deler med 12

Hehe. Fort gjort det. Jeg skulle ha mi i januar. Forberedte meg på januar. Det sjokket da hun kom i november..
Jeg skulle også ha min siste i januar.

Hun er ikke prematur heller. Bare sånn 18 dager før termin....

Jo ser den. Har som regel travle ettermiddager her også. Men de aller fleste her syns ukedager er best ser jeg. Helgene tar vi derimot familieselskap.

Men nå treffer vel hu så å si sommerferie tid. Vi må alltid fremskynde/etterskudd eldste. Hu fyller som regel midt i vinterferien. Så for å få mest med må vi jo variere dagen litt :) Nå er hu så stor så vi har ikke barneselskap lengre da. Tar bare å inviterer bestevennene hennes (som ikke går i klassen heller) og reiser til byen for mat og kino.
Så lenge man finner noe som funker [emoji106]
Er vel egentlig ingen som regner med at ALLE kommer i et selskap heller.. Det er da alltids noen det ikke passer for.

Tja, hvem vet? Jeg kjøpte en enkel, billig oppblåsbar madrass som sikkert kan regnes som en mellomting mellom liggeunderlag og skikkelig luftmadrass, den er oppgitt å bli ca 20 cm så litt tykk for liggeunderlag å regne, men den kostet 80 kr på xxl og har sjekka at pumpa vi bruker på basseng om sommeren mm passer på tykkeste åpning så da er det en smal sak å pumpe den opp. Med den og sovepose er hun klar for en natt i bhg tenker jeg. Så får vi avklare innen neste helg om mannen 1) synes den er brukbar å sove på for en voksen i to netter og 2) er komfortabel med at den er 3 cm bredere enn oppgitt mål fra arrangøren... I så fall kjøper jeg en til. Eller noe annet. For vi må ha en til far og en til sønn for to netter på skole på korpstur neste helg. Mannen skal vel muligens deler av natta være brannvakt, men noe søvn må han jo ha
3 cm burde jo ikke ha noe å si...?
Det er vel mest sånn at ingen skal komme med 90 eller 120 madrass...?

Back
Topp