♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja :) merkelig hvor mye shit som følger en
Haha, ja, merkelig alt det man sparer på. Min mormor flyttet i høst fra et småbruk til en liten leilighet... Det var så mye å kaste, men hun ville jo spare på alt og gi det bort til de to yngre generasjonene... følte jo man måtte ta i mot noe for å være snill, men mye kunne blitt kastet, som for eksempel en "heksekost" laget av bjørk eller order og kjøpt på et slags utsalg.... Bedre å få kastet litt jevnt ja.

Det var mye![emoji23] med skolen?
Ja. Årlig skoletur. De tar en liten båttur, blir borte i tre dager/to netter.
Begynte for mange år siden. Er en liten skole, med 1.-8. Klasse.. Derfor 8 ganger for min del. [emoji14]

Takk. Ja. Kneet gjør slik innimellom. Gjerne mnds mellomrom. Vondt når det står på da. Menmen. :) Ryggen derimot føles som den trenger skikkelig strekk.

Hadde et sånt kne jeg også, men graviditeten gjorde noe med det. Så bank i bordet ikke kjent noe på 2 år[emoji2]
Finn noe og heng i armene etter, pleier og hjelpe meg[emoji6]

Takk. Ja. Kneet gjør slik innimellom. Gjerne mnds mellomrom. Vondt når det står på da. Menmen. :) Ryggen derimot føles som den trenger skikkelig strekk.

Hadde et sånt kne jeg også, men graviditeten gjorde noe med det. Så bank i bordet ikke kjent noe på 2 år[emoji2]
Finn noe og heng i armene etter, pleier og hjelpe meg[emoji6]

2 ammebher og en vanlig bh (.. På 50-70%! Sjeldent jeg har sett bher i min str på tilbud..). To bodyer i str 56, 4 strømpebukser i samme str, bukse til vesla, strømpebukse til meg ooooog en bikini til meg selv. Sjokkerende nok, måtte den opp til 80F..! Jeg er vant til å kjøpe 70F/G..
Vannete i kroppen..

Er ei gammel, helt vanlig vugge. L brukte den som liten.
646608c09dca22211acbac6915dff163.jpg

Sånn vugge har jeg hatt til mine små også[emoji1] helt lik!
Gått i arv i familien, min morfar lå i den først[emoji173]️

Back
Topp