Å ja, så ikke 8 forskjellige hus/leiligheter da. Haha. Men utrolig mye arbeid å pakke ned hele livet sitt for å flytte uansett daSamme område ca. 1 mil mellom ett par ganger. Men bare frem og tilbake mellom samme to plassene da. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja, så ikke 8 forskjellige hus/leiligheter da. Haha. Men utrolig mye arbeid å pakke ned hele livet sitt for å flytte uansett daSamme område ca. 1 mil mellom ett par ganger. Men bare frem og tilbake mellom samme to plassene da. [emoji14]
Da er det greit nok [emoji14]Hun hadde med ting til ungene så helt greit![]()
Hehe, ser denJeg syns det. Men det er ikke for meg de synger og har andakt så [emoji14] Jeg sitter litt bortgjemt og strikker imens da [emoji23]
Jau.. Men da må de få den første bra, først.Haha joda. Men håpet var vel dek skulle ta seg opp i de neste. Er jo ca da alt begynner egentlig [emoji14]
Isj. Ikke særlig gøy å bli såå varm.
ÆvvVond i knehasen. Vondt å bøye kneet og legge press på det. Kjenner ryggen også skranter. Sånn. Klarer jeg å strekke den ut. Tvilsomt. 30, going on 90 [emoji23] Den følelsen
Joda. Det er forskjellige alt sammen [emoji23]Å ja, så ikke 8 forskjellige hus/leiligheter da. Haha. Men utrolig mye arbeid å pakke ned hele livet sitt for å flytte uansett da![]()
Barn som dikterer det de voksne skal si [emoji23]
Jooo... Men jeg hadde sett den uansett [emoji23]Jau.. Men da må de få den første bra, først.
Vond i knehasen. Vondt å bøye kneet og legge press på det. Kjenner ryggen også skranter. Sånn. Klarer jeg å strekke den ut. Tvilsomt. 30, going on 90 [emoji23] Den følelsen
Det er sant. Alt som kan kastes blir kastet under flytting jaJoda. Det er forskjellige alt sammen [emoji23]
Om ikke annet får en rydda ordentlig [emoji56]
Ikke akutt dårlig men ene bokfoten liker dårlig en time på asfalt.
Ja, kjekke saker. Vet det er godt opplegg. Vært med på det 8 ganger selv [emoji28]
Er det. Likte den.Høres artig ut[emoji23]
Kjenner heldigvis ikke mye av det.. Bare ser teit ut.
Ser den. Meeeeen endrer ikke at de BURDE gjort den bedre [emoji14]Jooo... Men jeg hadde sett den uansett [emoji23]
Takk. Ja. Kneet gjør slik innimellom. Gjerne mnds mellomrom. Vondt når det står på da. Menmen.Æsj, håper det går fort over. Man er liksom litt avhengig av ryggen og greit kneet funker og[emoji4]
JaDet er sant. Alt som kan kastes blir kastet under flytting ja![]()