♡ Skravletråd JUNI ♡

Samme område ca. 1 mil mellom ett par ganger. Men bare frem og tilbake mellom samme to plassene da. [emoji14]
Å ja, så ikke 8 forskjellige hus/leiligheter da. Haha. Men utrolig mye arbeid å pakke ned hele livet sitt for å flytte uansett da :P

Vond i knehasen. Vondt å bøye kneet og legge press på det. Kjenner ryggen også skranter. Sånn. Klarer jeg å strekke den ut. Tvilsomt. 30, going on 90 [emoji23] Den følelsen

Haha joda. Men håpet var vel dek skulle ta seg opp i de neste. Er jo ca da alt begynner egentlig [emoji14]
Jau.. Men da må de få den første bra, først.

Vond i knehasen. Vondt å bøye kneet og legge press på det. Kjenner ryggen også skranter. Sånn. Klarer jeg å strekke den ut. Tvilsomt. 30, going on 90 [emoji23] Den følelsen
Ævv

Å ja, så ikke 8 forskjellige hus/leiligheter da. Haha. Men utrolig mye arbeid å pakke ned hele livet sitt for å flytte uansett da :P
Joda. Det er forskjellige alt sammen [emoji23]
Om ikke annet får en rydda ordentlig [emoji56]

Æsj, håper det går fort over. Man er liksom litt avhengig av ryggen og greit kneet funker og[emoji4]

Æsj, håper det går fort over. Man er liksom litt avhengig av ryggen og greit kneet funker og[emoji4]
Takk. Ja. Kneet gjør slik innimellom. Gjerne mnds mellomrom. Vondt når det står på da. Menmen. :) Ryggen derimot føles som den trenger skikkelig strekk.

Back
Topp