♡ Skravletråd JUNI ♡

Driver folk å snakker om julegaver alt? :D
Jeg føler at det er så utrolig mye som skal mellom nå og jul at det ikke står på lista mi over ting å tenke på i det hele tatt.. nesten så jeg er misunnelig på folk som klarer å tenke så langt fram i tid da.
Ikke begynt jeg heller [emoji14]

Det forstår jeg godt. Jeg kunne gått gravid hele tiden med tanke på spenningen [emoji14] Hehe.

Men du. Pass på så du ikke får masse vann på kort tid da. Nå kommer pekefingeren fra meg. Da får du ringe føden eller jm :)
Skal til jm uansett på torsdag da :)
Men om jeg eser skikkelig så får de en tlf.
Men altså. Nå har jeg planer om en helg i Trondheim. Ikke lov til tull før jeg kommer hjem.

Det hadde nok hvert bedre da ja, å la det rotne hjelper lite ihvertfall
Nei, og han skal jo ikke bruke det selv. Problemet er vel helst at om han skal selge det, så må han jo rydde. Dvs, leie en container og KASTE ting. (... Står bl.a en 11 år gammel bilstol - minst, to nedstøva og solbleka barnevogner, ei trille på 25-30 år, et gammelt bord, muggen madrass, ødelagt snøfreser.. Og div.. I skuret der)

Snuppa selv kom med den beste løsningen. Hun kom opp trappa med mye bråk og styr og gjentok navnet på hunden støtt. Vel oppe gir hun meg båndet. Vi tar snuppa i meitai og går en tur med hunden
Så lurt!

Tja, om ungen liker vogn så. En unge som klatrer ut av vogna på butikken..... Jeg har meitai under vogna og ender tidvis med posene i vogna og ungen i selen ;-)

Men jeg liker trilletur. Kunne sette fra meg vogna med sovende baby oppi. Så jeg bruker begge deler.
Samme her [emoji14] Men ungen min har aldri likt vogn.

Back
Topp