Aner ikke hvor varmtHvor varmt ? Flink![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke hvor varmtHvor varmt ? Flink![]()
Ikke begynt jeg heller [emoji14]Driver folk å snakker om julegaver alt?![]()
Jeg føler at det er så utrolig mye som skal mellom nå og jul at det ikke står på lista mi over ting å tenke på i det hele tatt.. nesten så jeg er misunnelig på folk som klarer å tenke så langt fram i tid da.
Enda godt å høre. Hadde blitt litt satt ut om alle her allerde nesten var ferdigIkke begynt jeg heller [emoji14]
Skal til jm uansett på torsdag daDet forstår jeg godt. Jeg kunne gått gravid hele tiden med tanke på spenningen [emoji14] Hehe.
Men du. Pass på så du ikke får masse vann på kort tid da. Nå kommer pekefingeren fra meg. Da får du ringe føden eller jm![]()
Jøss ikkeDen har jeg faktisk ikke sett[emoji4]
Ble snakket med i dagDette må de jo gjøre noe med![emoji33]
Nei, og han skal jo ikke bruke det selv. Problemet er vel helst at om han skal selge det, så må han jo rydde. Dvs, leie en container og KASTE ting. (... Står bl.a en 11 år gammel bilstol - minst, to nedstøva og solbleka barnevogner, ei trille på 25-30 år, et gammelt bord, muggen madrass, ødelagt snøfreser.. Og div.. I skuret der)Det hadde nok hvert bedre da ja, å la det rotne hjelper lite ihvertfall
Barn som dikterer det de voksne skal si [emoji23]Den har jeg ikke sett?[emoji2]
Så lurt!Snuppa selv kom med den beste løsningen. Hun kom opp trappa med mye bråk og styr og gjentok navnet på hunden støtt. Vel oppe gir hun meg båndet. Vi tar snuppa i meitai og går en tur med hunden
Hva koster den?Jeg falt for den , men dyr
Samme her [emoji14] Men ungen min har aldri likt vogn.Tja, om ungen liker vogn så. En unge som klatrer ut av vogna på butikken..... Jeg har meitai under vogna og ender tidvis med posene i vogna og ungen i selen ;-)
Men jeg liker trilletur. Kunne sette fra meg vogna med sovende baby oppi. Så jeg bruker begge deler.
Ja håper det!Åh, for håpe det er forbigående og at medisiner fungerer mens det varer.
Passet bra det da?Den kom hit akkurat de timene jeg var i stallen.Nå høljer det igjen...
Det så koselig ut..!
Ikke akutt dårlig men ene bokfoten liker dårlig en time på asfalt.Er hun fortsatt dårlig?[emoji20]
Ja, det er hun og nå har vi gjennomført den turen ogsåFlink snuppe det
Kan jo tyde på litt tidlig. Jeg ble tatt med ks 2 uker før tiden, 2200 og gulsott. Spørs om ikke jeg var litt feilberegnet og.Han fikk det etter 2 dager
Ja, kjekke saker. Vet det er godt opplegg. Vært med på det 8 ganger selv [emoji28]Så artig for henne da[emoji1]
Kjenner heldigvis ikke mye av det.. Bare ser teit ut.Uff da, vann er slitsomt![emoji13]