The proposal
Den har jeg faktisk ikke sett[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
The proposal
Jupp helt sant
Fikk brskjed av andre foreldre
Hmmm lurer litt på hva jeg skal lage til middag idag, har funnet ut at det blir noe kylling, gjerne med safran og ris med linser, men hvilke grønnsaker med unntak av løk vet jeg virkelig ikke.
Den er morsom. Bør sesDen har jeg faktisk ikke sett[emoji4]
Han fikk det etter 2 dagerÅja, sånn ja. Hadde han gulsott?
Det er nok en utfirdring jaEgentlig jeg også, tror problemet var at vi satt forskjellig "pris" på enkelte ting. Feks vil jeg alltid vurdere ett par hjemmestrikka votter til å være mer verdt enn kahler vase (eller hva nå enn de stripa vasene heter), fordi hjemmelaga har masse egenverdi. Mens andre kanskje ser en vott og tenker "votter får man kjøpt på HM til 50kr, så en vott er verdt 50kr" vil automatisk tenke annerledes om ting.
Er fra sånt uenigheter kommer.
Og også fra sånt folk kommer på svartelista mi over de som mottar håndarbeid.
Ha, i denne tråden skravlet dere i går.
Vi er allerede godt over ajour for i dag, 100 innlegg til så er vi ajour for i morgen også.
Prøver prøver. Har vært i byen en tur, så sliten i hodet og beina. Skal spise middag før jeg evt gjør noe mer.Du må passe på deg selv Lillafrosk [emoji173][emoji173][emoji173]
Det har denHåper dagen hans har vært fin [emoji173]
Til svigerfar neiTja opplevelser da?
Sender over litt nåSend litt hit da [emoji4]
Masebikkje.
Lufting med inkludert bruk av pose fikk hun for en time siden. Får prøve vann da nå. Enda et par timer til jeg kal på trilletur og deverre er det slutt på at hun får være med der også![]()
Oj såpass jaTakk[emoji4] nå er vi hjemme igjen[emoji2] og her har vært et forferdelig tordenvær[emoji33] men kanskje det snur nå og vi får sommer igjen[emoji4]
Gjør nok det jaHehe, det er jo en kjempe fordel[emoji1] kommer sikkert rolige dager her også[emoji6]
Flink snuppe detSnuppa selv kom med den beste løsningen. Hun kom opp trappa med mye bråk og styr og gjentok navnet på hunden støtt. Vel oppe gir hun meg båndet. Vi tar snuppa i meitai og går en tur med hunden
Stakkar, det høres ikke bra utSitter i bilen med lille, hun sover, og jeg har ikke hjerte til å ta henne ut før hun våkner. Skreket så mye i dagIngen UVI, men sopp og eksem stakkars.
J3g gjør for vet ikke hvor lenge heg har inntektHehe akkurat det hadde jeg ikke stresset på![]()
Det har jeg jaVært ute ?
Å neiJa
Men jeg holdt på å kle på oss når sfo ringte.
Så nå har jeg hentet en gutt med migrene