♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, huff. Blir litt det samme som med medisiner. Fungerer godt for noen, men ikke for andre. Noen er og veldig heldige og har vellykkede shuntoperasjoner. Men ja, endel må og inn å justere eller bytte mye også. Uansett hva det ender på så må trykket ned, og slutter jeg ikke å spy av medisinene, så må man tenke annet. Jeg kan ikke gå uten næring, og med dehydrering. Mye kommer an på synsnerven i utgangspunktet, sammen med symptomer.
Hun jeg kjente var kronisk uheldig med sin da, og kunne hatt klippekort hos legevakta. Ikke kjekt. Får satse på at hun har fått all uflaksen for resten av dere med sånne problemer.

Skyet og kjølig...
Åh det høres fantastisk ut.
Jeg opplever å være for varm for første gang på mange år, sist var når jeg var i italia og det var hetebølge der lissom... kjennes ca like ille ut nå, bare at det er halvparten så varmt :P

Åh det høres fantastisk ut.
Jeg opplever å være for varm for første gang på mange år, sist var når jeg var i italia og det var hetebølge der lissom... kjennes ca like ille ut nå, bare at det er halvparten så varmt :P
Du får komme hit da, jeg tar gledelig litt mer varme...

Snuppa selv kom med den beste løsningen. Hun kom opp trappa med mye bråk og styr og gjentok navnet på hunden støtt. Vel oppe gir hun meg båndet. Vi tar snuppa i meitai og går en tur med hunden

Snuppa selv kom med den beste løsningen. Hun kom opp trappa med mye bråk og styr og gjentok navnet på hunden støtt. Vel oppe gir hun meg båndet. Vi tar snuppa i meitai og går en tur med hunden
Smart jente :)

Back
Topp