♡ Skravletråd JUNI ♡

Snuppa selv kom med den beste løsningen. Hun kom opp trappa med mye bråk og styr og gjentok navnet på hunden støtt. Vel oppe gir hun meg båndet. Vi tar snuppa i meitai og går en tur med hunden
Høres kos ut det. Hovedgrunnen til at jeg snuser på bæring er fordi det ser så greit ut på tur med bikkja.

Driver folk å snakker om julegaver alt? :D
Jeg føler at det er så utrolig mye som skal mellom nå og jul at det ikke står på lista mi over ting å tenke på i det hele tatt.. nesten så jeg er misunnelig på folk som klarer å tenke så langt fram i tid da.
Hehe kjøpt et par her, men stort fokus på det klarer jeg ikke . Vi har alle 4 bursdag før den tid også . Reiser etc etc . Har litt kalendergaver klare når jeg tenker meg om

Hun jeg kjente var kronisk uheldig med sin da, og kunne hatt klippekort hos legevakta. Ikke kjekt. Får satse på at hun har fått all uflaksen for resten av dere med sånne problemer.
Huffda. Hjalp ikke å legge inn ny heller? Stakkars, det er ikke ålreit når slikt aldri retter seg opp.

Snuppa selv kom med den beste løsningen. Hun kom opp trappa med mye bråk og styr og gjentok navnet på hunden støtt. Vel oppe gir hun meg båndet. Vi tar snuppa i meitai og går en tur med hunden
Så søt [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Spennende. Er det første? Det er bra de sjekker godt. Men og bra hun har vokst litt! Mi vokste helt normalt frem til uke 30, men da sluttet det bom. Tok noen uker før morkaka viste svikt på UL. Hun kom 34+5 og var 1600 gram. Lita og nydelig [emoji173]

Kanskje deilig med litt tid for seg selv også. Er du over da, eller drar du frem og tilbake samme dag? Masse lykke til! Du får oppdatere. Håper hun har vokst litt til :)

Første ja [emoji4]
Jeg blir over i byen sånn at jeg slipper å kjøre fram og tilbake. Tusen takk! Skal oppdatere dere i morgen kveld [emoji6]

Back
Topp