>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jeg har 0 klare [emoji56]Du ligger godt an i forhold til mange Andre da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 0 klare [emoji56]Du ligger godt an i forhold til mange Andre da![]()
Er det fint vær så dere kan lege ute da?
Hun jeg kjente var kronisk uheldig med sin da, og kunne hatt klippekort hos legevakta. Ikke kjekt. Får satse på at hun har fått all uflaksen for resten av dere med sånne problemer.Ja, huff. Blir litt det samme som med medisiner. Fungerer godt for noen, men ikke for andre. Noen er og veldig heldige og har vellykkede shuntoperasjoner. Men ja, endel må og inn å justere eller bytte mye også. Uansett hva det ender på så må trykket ned, og slutter jeg ikke å spy av medisinene, så må man tenke annet. Jeg kan ikke gå uten næring, og med dehydrering. Mye kommer an på synsnerven i utgangspunktet, sammen med symptomer.
Åh det høres fantastisk ut.Skyet og kjølig...
God morgen
Ha en fin dag
Du får komme hit da, jeg tar gledelig litt mer varme...Åh det høres fantastisk ut.
Jeg opplever å være for varm for første gang på mange år, sist var når jeg var i italia og det var hetebølge der lissom... kjennes ca like ille ut nå, bare at det er halvparten så varmt![]()
Gjerne detDu får komme hit da, jeg tar gledelig litt mer varme...
Jaa, da titter jeg innom da, men nå sover vel de fleste [emoji14]
Ååh, jeg liker virkelig mentosreklamen [emoji23] burde hatt et tvprogram.
Wow damer 1207 nye innlegg idag! Jeg har dessverre hvert helt opptatt hjemme men om noen er her nå så er jeg også det![]()
Hvis jeg ikke husker helt feil, har jeg skrevet 233 innlegg i dag. Det er lenge siden sist [emoji13][emoji16]
Jeg må skravle. Raser ned på lista [emoji14]
Ja bra detSå bra da
Jeg falt for den , men dyrDen var litt tøff. Ikke heeeelt meg, men.. Tøff likevel.
Smart jenteSnuppa selv kom med den beste løsningen. Hun kom opp trappa med mye bråk og styr og gjentok navnet på hunden støtt. Vel oppe gir hun meg båndet. Vi tar snuppa i meitai og går en tur med hunden
Okei . Vernepleier og jobber litt mer enn 60% nåJa, 100% til vanlig.
Hva gjør du?
Åhh hva?3 julegaver til kjøpt
Hurra
Ja digga den men dyrDen var røff [emoji7]
Mmm ja diggHørtes herlig ut [emoji7]