♡ Skravletråd JUNI ♡

Hei jenter!
Hva er planen for dagen? :)

Heisann

Ikke så mye planer i dag.

Tur med snuppa så hun får sove om en times tid.

Eldte kommer hjem fra skolen sånn noe etter tre. Mellomste skal i bursdag klokka 5, men med burdag sånn fem min å gå fra bhg (og bhg et tykke å kjøre herfra) kom jeg til at da er hun i bhg til kvart på fem (stenger fem) og så skifter hun i garderoben og går i bursdag. Middag bare for meg og eldstemann og lillemor på halvannet som ikke spiser noe særlig. Mannen jobber lenge. Eldste muligens på fotball i ettermiddag, om det blir.

Nå bare overleve den timen før lllemor skal sove. Hun klatrer på tripprappene og opp på bordet og når hun ikke fåt lov til det, klatrer hun på meg. og sutrer. Gøy...

For tredje hverdag med mulighet på rad (dvs onsdag og torsdag sit uke, fredag tappet jeg henne i bilen halv ti og i helga har vi gjort andre ting) krabber lillemor opp i sofaen rundt halv 11 og kobler seg på puppen og sovner.

Vi går egentlig tur fra noe etter 11 for at hun skal sove fra 1130....

Mens jeg tenkte at "det er da ganske mørkt enda, sikkert ikke morgen enda...." klokken 5.53
Lyst hele døgnet her.. Og får sola rett i vinduet på soverommet midt på nattemorran..

I dag har jeg første dag på jobb etter en ukes ferie, og klarte å forsove meg da 4-åringen kom inn så jeg skrudde av vekkerklokka istedenfor å slumre [emoji14] Og den mailboksen er jo ikke noe gøy. Så siden jeg har så masse å gjøre, var det minste jeg kunne gjøre for egen psykes skyld en tur innom bv og koble av i noen få min før jeg fortsetter, hehe. Merkelig hvordan dette forumet påvirker en :D

God morgen til alle :)
Ha en god arbeidsdag! :)

Ha, i denne tråden skravlet dere i går.

Vi er allerede godt over ajour for i dag, 100 innlegg til så er vi ajour for i morgen også.
Greit det da for en litt laber dag som sikkert kommer [emoji4]

Back
Topp