7,5 år [emoji4]
Blitt veldig selvstendig bare de siste månedene.
Er så fint når de blir mer selvstendig[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7,5 år [emoji4]
Blitt veldig selvstendig bare de siste månedene.
Stakkar [emoji23][emoji23]
De burde ja. Men jeg brydde meg ikke særlig [emoji23][emoji23][emoji23]Ser den. Meeeeen endrer ikke at de BURDE gjort den bedre [emoji14]
Skal se på ikea til helga
Synsforstyrrelser er litt spacet til tider [emoji23] Ser stadig noe eller noen som går forbi meg i sidesynet. Som skygger. Men er aldri noe eller noen som beveger seg der.
Spent på middagen i dag, ny fiskerett
Glutenfritt ja![]()
Haha, ja, merkelig alt det man sparer på. Min mormor flyttet i høst fra et småbruk til en liten leilighet... Det var så mye å kaste, men hun ville jo spare på alt og gi det bort til de to yngre generasjonene... følte jo man måtte ta i mot noe for å være snill, men mye kunne blitt kastet, som for eksempel en "heksekost" laget av bjørk eller order og kjøpt på et slags utsalg.... Bedre å få kastet litt jevnt ja.Jamerkelig hvor mye shit som følger en
Ja. Årlig skoletur. De tar en liten båttur, blir borte i tre dager/to netter.Det var mye![emoji23] med skolen?
Jepp [emoji4]Bra det ikke plager deg mer da[emoji4]
Takk. Ja. Kneet gjør slik innimellom. Gjerne mnds mellomrom. Vondt når det står på da. Menmen.Ryggen derimot føles som den trenger skikkelig strekk.
Takk. Ja. Kneet gjør slik innimellom. Gjerne mnds mellomrom. Vondt når det står på da. Menmen.Ryggen derimot føles som den trenger skikkelig strekk.
Vært i byen og shoppet litt (digg med litt ekstra på konto gitt..!)
Fant masse gode tilbud!
Ooog hentet vugga hos bestefar etterpå. Så nå er den plassert i stua.
VeldigEr så fint når de blir mer selvstendig[emoji2]
[emoji23][emoji23]De burde ja. Men jeg brydde meg ikke særlig [emoji23][emoji23][emoji23]
2 ammebher og en vanlig bh (.. På 50-70%! Sjeldent jeg har sett bher i min str på tilbud..). To bodyer i str 56, 4 strømpebukser i samme str, bukse til vesla, strømpebukse til meg ooooog en bikini til meg selv. Sjokkerende nok, måtte den opp til 80F..! Jeg er vant til å kjøpe 70F/G..
Vannete i kroppen..
Er ei gammel, helt vanlig vugge. L brukte den som liten.
![]()
Håper vi får tid å svippe innom.Jeg vil også på IKEA!![emoji15]
Næh. Skal jeg dra å vaske litt..?
Kjøpe meg en brus på butikken først, så jeg kan kose meg etterpå..?![]()
Det har jeg[emoji4]
Bodum brpdboks med skjærefjøl
Termokopp
Joseph joseph skjærefjøler