Feks legge deg litt på sofa og se tv?Prøver prøver. Har vært i byen en tur, så sliten i hodet og beina. Skal spise middag før jeg evt gjør noe mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feks legge deg litt på sofa og se tv?Prøver prøver. Har vært i byen en tur, så sliten i hodet og beina. Skal spise middag før jeg evt gjør noe mer.
Nå heldigvis så bra at han har spist og gjort lekser og sier han er bra igjen. Det fine med anfallene hans er at de varer ikke så lenge. En time maxÅ nei
Uff da
Sant detViktig å la ham kjenne at han lever[emoji23]
Pleier det [emoji14]Du får si det til ham[emoji23]
Klør ille. Men nå hjelper det nok med salverStakkar, det høres ikke bra ut![]()
7,5 år [emoji4]Så moro med overnattingstur[emoji1] hvor gammel er hun?
Trenger ikke noe tull i det heletatt [emoji173] hva skjer i t.heim?Skal til jm uansett på torsdag da![]()
Men om jeg eser skikkelig så får de en tlf.
Men altså. Nå har jeg planer om en helg i Trondheim. Ikke lov til tull før jeg kommer hjem.
Stakkar [emoji23][emoji23]Så det[emoji23] jeg måtte jo selvsagt lese igjennom alt sammen[emoji23]
Skal se på ikea til helgaLøp og kjøp[emoji23]
Advokat..?Var så deilig å kunne dra tidlig i dag.
2,5 timers møte ned advokat gjorde meg totalt utslitt
Akvariet i BergenJeg har nettopp vært ute og gått en tur i regnet. Veldig godt å komme inn igjen etterpå
Hvilket akvarie har dere vært på?![]()
Huff da :/Synsforstyrrelser er litt spacet til tider [emoji23] Ser stadig noe eller noen som går forbi meg i sidesynet. Som skygger. Men er aldri noe eller noen som beveger seg der.
Å ja, så spennende!Akvariet i Bergen![]()
Hm. Det fikk mi og, men veldig minimalt.. Og hun var tyngre enn din... Men kom hele 5 uker før termin..Han fikk det etter 2 dager
Jada har årskortÅ ja, så spennende!![]()
Ja koste oss veldigKoselig![]()
Så deilig daJa, det er hun og nå har vi gjennomført den turen også![]()