Så herligJada har årskort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligJada har årskort![]()
Ikke godt å siKan jo tyde på litt tidlig. Jeg ble tatt med ks 2 uker før tiden, 2200 og gulsott. Spørs om ikke jeg var litt feilberegnet og.
Godt det er sånn daNå heldigvis så bra at han har spist og gjort lekser og sier han er bra igjen. Det fine med anfallene hans er at de varer ikke så lenge. En time max
To timer etter at det begynte anser han seg nå som helt frisk.
Spennende å prøve noe nytt.Spent på middagen i dag, ny fiskerett
.. Burde begynne snart dog [emoji23]Enda godt å høre. Hadde blitt litt satt ut om alle her allerde nesten var ferdig![]()
Trenger litt bistand i forbindelse med jobben.Advokat..?
Høres slitsomt ut..
Jeg hadfe ekstremt lite fostervann da å ble fulgt opp pgq detHm. Det fikk mi og, men veldig minimalt.. Og hun var tyngre enn din... Men kom hele 5 uker før termin..
Rart hvor forskjell det kan bli på sånt..
Ikke SantAldri så galt at det ikke er godt for noe![emoji12]
Glutenfritt jaFlinke husmora[emoji1] glutenfritt?
Må jo vaske [emoji23]Feks legge deg litt på sofa og se tv?![]()
Hvilkem fiskerett da?Spent på middagen i dag, ny fiskerett
Håper det.Klør ille. Men nå hjelper det nok med salver![]()
Åh sistnevnte har viEn brødboks
En trrmokopp
Joseph joseph skjærefjøler
Møte svigermor og svigermormor. Blir som en liten weekend før T kommer [emoji4]Trenger ikke noe tull i det heletatt [emoji173] hva skjer i t.heim?
Ja, enda godt det. Og dette var det tredje på en ukes tid så da er det trolig et par uker eller mer til neste. Gjerne tre i slengen så jeg har ventet på detGodt det er sånn da
Gennaros fish spagetti på youtube. Fikk ikke tak i mulle så bruker brosmeHvilkem fiskerett da?
Hm. Sånn har jeg og det for tiden. Synes hele tiden jeg ser noe gå forbi, uten at det er noen der.Synsforstyrrelser er litt spacet til tider [emoji23] Ser stadig noe eller noen som går forbi meg i sidesynet. Som skygger. Men er aldri noe eller noen som beveger seg der.
Ja. Og nå bedrer været seg også så det var litt mer behageligSå deilig da
Vi ogsåÅh sistnevnte har vi
Ah sånn ja det tenkte jeg ikke påJ3g gjør for vet ikke hvor lenge heg har inntekt