♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja. Er jo det. Men tror hu blir litt forvirra. Fra bhg og kun ha ferie når det er ferie og helger helst til ferie sammenhengende 8 uker [emoji14] Hu tror visst hver dag er helg nå [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] samme her, lagd smoothie is og har fryst banan og jordbær for å lage det til is en av de nærmeste dagene [emoji4]

Vet du jeg vet ikke enda. Fikk bare Mail fra sjefen . Ikke noe videre info så bare Okei . Hatt både hjelpepleiere som vpl-studenter , rett fra VGs og voksne via voksenopplæring helsefagarbeider. Vpl studenter fra alle 3 kull og det er kjekt for ny tema hver praktisk på vpl
Er vel noen måneder igjen å få info på :) Veldig interessant å ha praksiselever, studenter og lærling syns jeg! Bare å få spørsmål om hvorfor du gjør sånn og sånn.. Gjør at jeg tenker over min egen praksis i alle fall! :)

Er vel noen måneder igjen å få info på :) Veldig interessant å ha praksiselever, studenter og lærling syns jeg! Bare å få spørsmål om hvorfor du gjør sånn og sånn.. Gjør at jeg tenker over min egen praksis i alle fall! :)
Skrev litt til. Oppdaterte innlegget /svaret til deg:)

Tror ikke det. Føler meg frisk. Bare trøtt.og sliten sånnsett men det har litt å gjøre med 1-2 ekstra gutter i hus som ikke kunne sendes hjem (en av dem) og middagen ble derfor utsatt for det funker ikke å spise mens han leker på loftet han kommer lenger og lenger ned i trappa og lurer på om vår er ferdig snart....

Men nå har vi fått spist og huset har bare egne folk i seg.

Jeg ønsker likevel å legge meg (selv om jeg dubbet faktisk litt av etter at jeg skrev det innlegget ;-)) relativt tidlig. Vi får se. Skal jo skravle. Og reelt helst rydde huset og vaske klær og brette et tonn (roper på ronja og andre som vil hjelpe!!!)

Ja, og skravle.
Kan hjelpe til når vi er ferdig med å skravle [emoji23]

Skrev litt til. Oppdaterte innlegget /svaret til deg:)
:) Høres veldig interessant ut! Hvordan syns du det påvirker din praksis på jobb? Føler jeg blir en bedre barne- og ungdomsarbeider av å skulle "lære opp" noen, jeg. Tenker over hva jeg gjør og hvorfor jeg gjør det - i stedet for å gjøre jobben uten å tenke som man ofte gjør.

Back
Topp