>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Nei. Bv er vel ganske smittsom den også men [emoji14] [emoji23]Ja da bør man ikke være smittsom [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Bv er vel ganske smittsom den også men [emoji14] [emoji23]Ja da bør man ikke være smittsom [emoji6]
Ja det er detGodt med avslapping å![]()
Her er det barnetv [emoji6]Criminal minds på skjermen litt. Spesielt siden mannen la seg i senga for å se på film på data. Og unga leker oppe. [emoji14]
Kjekkere det jeg ser da gitt [emoji23]Her er det barnetv [emoji6]
Helt sikkert [emoji23]Kjekkere det jeg ser da gitt [emoji23]
Hvem er han?Syns Spencer Reid i Criminal Minds er ganske kjekk jeg [emoji7]
Må vel bare slappe av nå mens jeg kan [emoji4]Sånne dager er helt greie innimellom gitt.![]()
Hvem er han?
Ikke så mye til. Barnetv syns jeg var forferdelig shit altså. Så glad ungene ikke ser det lengre [emoji14]Helt sikkert [emoji23]
Ja, altså.. Søskenbarnet til pappa, hans gammeltante og sånne ting.. Ikke noe for meg å holde styr på [emoji14]Hhehe.. Flere som har sånn familie ja, møtte broren til morfar i morfsr sin begravelse da var jeg 23år,og de bor i samme by som oss[emoji23][emoji23][emoji23]
Hehhe, greit å snike seg til det da [emoji4] så får du bare se hele i natt mens du skravler her[emoji6] fortelle oss hva som skjer i filmen [emoji23][emoji23]
Må det jaMå vel bare slappe av nå mens jeg kan [emoji4]
Hardt gitt [emoji23]Når man er stappmett men har cravings på bakst... og cola.. klarer ikke kjøre til butikken når jeg er så mett [emoji28]
Jau. Hjalp veldig egentlig.Alt hjelper
Må nesten det, har egentlig ikke så god tiltro til min jm heller, så. Føler bekymringene mine blir litt kimset bort, og sånt hater jeg.Godt du følger med
Det her er #firstworldproblems [emoji28]Hardt gitt [emoji23]
Oooo, han ja!! Han er snask [emoji7]
Her går det i det meste enda [emoji85]Ikke så mye til. Barnetv syns jeg var forferdelig shit altså. Så glad ungene ikke ser det lengre [emoji14]