Haha, fort gjort [emoji23]Når man er stappmett men har cravings på bakst... og cola.. klarer ikke kjøre til butikken når jeg er så mett [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, fort gjort [emoji23]Når man er stappmett men har cravings på bakst... og cola.. klarer ikke kjøre til butikken når jeg er så mett [emoji28]
Vel. Ja. Hun tenkte vel ikke helt på å spørre meg [emoji14]Er det mulig da????'!?! [emoji32]
Nei det er bra [emoji4]103 innlegg på meg til nå da. Så ikke så ille som jeg trodde
[emoji23][emoji23]Det her er #firstworldproblems [emoji28]
Absolutt [emoji28][emoji28]Hahahahaha [emoji23][emoji23]
Ja verre med boxere [emoji23]
Det er rett og slett guffent [emoji23]Absolutt [emoji28][emoji28]
Han er det ja [emoji7] En ganske så kjekl "nerd" [emoji1][emoji1]Oooo, han ja!! Han er snask [emoji7]
De ser mer på netflix og slikt. Eldste foretrekker youtubevideoer om minecraft da. Minste foretrekker my little pony. Selve tv blir lite brukt faktisk [emoji14]Her går det i det meste enda [emoji85]
Hva ser dine på?
Ja mtp jeg får så lite tid på dagen pga jobben så [emoji14] Da klarer man ikke heelt å skravle ræva av seg såNei det er bra [emoji4]
Ja det finnes noen av dem [emoji6]Han er det ja [emoji7] En ganske så kjekl "nerd" [emoji1][emoji1]
Joda går mye i sånt her og. Men yngste ser fortsatt mye tvDe ser mer på netflix og slikt. Eldste foretrekker youtubevideoer om minecraft da. Minste foretrekker my little pony. Selve tv blir lite brukt faktisk [emoji14]
Ja, altså. Forstår hvorfor de fant frem tusjen liksom. Neppe populært å finne stepappas truser i skapet sitt [emoji23]Det er rett og slett guffent [emoji23]
Ah ja [emoji7] Alle trenger ikke se ut som badboys liksom [emoji14]Ja det finnes noen av dem [emoji6]
Nei man kan normalt ikke det. Jeg får ikke til det i morgen, da er jeg på avdeling.Ja mtp jeg får så lite tid på dagen pga jobben så [emoji14] Da klarer man ikke heelt å skravle ræva av seg så
Vi bytta til altibox og mista de to kanalene de pleide se på [emoji14] Ellers hadde det nok blitt mer altsåJoda går mye i sånt her og. Men yngste ser fortsatt mye tv
Åååh, jeg elsker sånne rare typer. Får alltid et sånn minicrush på ham når jeg ser Criminal minds.. [emoji14]
Bare håper vi klarer dette da. Nærmer seg jo enden uansett [emoji42]Nei man kan normalt ikke det. Jeg får ikke til det i morgen, da er jeg på avdeling.
I augustNår skal ha ta den da?
Og hva sier de om at han må ha den igjen