Hihi koser seg vel deSnaaart få barn i seng tenker jeg. Gir det ca 30 min til. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi koser seg vel deSnaaart få barn i seng tenker jeg. Gir det ca 30 min til. [emoji14]
Nei, jeg er barne- og ungdomsarbeiderEr du barnehagelærer?
Hmm i grunn mye forskjelligHmmm.. Nei ikke på stående fot.. Hva liker du da?
Jeg er vernepleier . Vedkommende skal bli helsefagarbeiderInnen hvilket yrke?
Så gøy [emoji16]
Bo gratis her hos oss HeheBurde det. Får se om det blir en gang [emoji6]
Holy smoke. Youre on fire ! [emoji7]268 innlegg så langt på meg
Ja . Hva er du utdannet ?Gøy! Jeg var veileder for en lærling fra februar og til jeg ble sykemeldt. Det er givende syns jeg![]()
Så koselig da. Hvilke disneysanger?Nå går det unna her altså! Jeg har disneysanger på spotify, kjeks og cola. Sitte her til ryggen sier stopp, tenker jeg.
Det er ikke bare noen. Mange !Er noen i alle fall.
Jo. De gjør det [emoji14] Litt sløve nå da ser jeg [emoji14]Hihi koser seg vel de
Lista heter Disney hits! Originalsangene fra mange av filmeneSå koselig da. Hvilke disneysanger?
Hehe snart på tide da jaJo. De gjør det [emoji14] Litt sløve nå da ser jeg [emoji14]
Jeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber i barnehageJa . Hva er du utdannet ?
Ååh. Må sjekkes. Hvor hen da? Tidal eller spotify? Har kun tidal jeg da [emoji23]Lista heter Disney hits! Originalsangene fra mange av filmene![]()
Episoden slutt. Så da blir det tannpuss.Hehe snart på tide da ja
Uh. Toast er godt [emoji7]Snart lage toast
Aha vernepleier og jobbet med psykisk utviklingshemmedeJeg er barne- og ungdomsarbeider og jobber i barnehageDu da?
Hehe We willEpisoden slutt. Så da blir det tannpuss.
Dere får skravle mens jeg ordner![]()