Mm ja hva liker du best på?Uh. Toast er godt [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm ja hva liker du best på?Uh. Toast er godt [emoji7]
Spotify! Men det er en offisiell Walt Disney Records- profil, så kan vel godt hende den ligger på Tidal ogsåÅåh. Må sjekkes. Hvor hen da? Tidal eller spotify? Har kun tidal jeg da [emoji23]
Får tvinge de avgårde nå vel. Satt så godt [emoji23]Hehe We will
Jeg er lett altså... Skinke og ost og piffi [emoji14]Mm ja hva liker du best på?![]()
Hehr jaFår tvinge de avgårde nå vel. Satt så godt [emoji23]
Ohhh ja . Av og til hodt med cheddarJeg er lett altså... Skinke og ost og piffi [emoji14]
Skal hvertfall sjekkes ut. Tenkte å lage disneyliste [emoji23] Har dilla på noen av deSpotify! Men det er en offisiell Walt Disney Records- profil, så kan vel godt hende den ligger på Tidal også![]()
Hvilke liker du bedtSkal hvertfall sjekkes ut. Tenkte å lage disneyliste [emoji23] Har dilla på noen av de
Fin jobb! Er det førsteårslærling rett fra vgs? Var heldig og var veileder for ei som tok det gjennom voksenopplæring jeg, så var mye gode pedagogiske diskusjoner og lite "ikke gjør sånn"Aha vernepleier og jobbet med psykisk utviklingshemmede![]()
Fått gjort noe nå da? [emoji4]For en slapp dag. Ikke vært utenfor dør (bøtter ned med regn så..), har derfor ikke vært på butikk eller henta post eller noe. Må vel ta en tur.. litt senere når det er mindre folk. [emoji39]
Har lagd meg egen liste med sangene på norsk jegSkal hvertfall sjekkes ut. Tenkte å lage disneyliste [emoji23] Har dilla på noen av de
Godt spørsmål, noe mat fra Balkan området, vi liker det for minner om egyptiske kjøttboller (kofta) og serverer det med salat og pitabrød [emoji4]Hva er det?![]()
Var en snartur på butikken for å poste et brev, men sånn utenom det tar jeg livet med ro i dagFått gjort noe nå da? [emoji4]
Demotiverende å gå ut når det regner
Fått inn litt innlegg hvertfallBra jobbet [emoji16]
Så absolutt [emoji4] godt og varmt her [emoji4]Sverige som er plassen gitt? [emoji23][emoji274]
Vet du jeg vet ikke enda. Fikk bare Mail fra sjefen . Ikke noe videre info så bare Okei . Hatt både hjelpepleiere som vpl-studenter , rett fra VGs og voksne via voksenopplæring helsefagarbeider. Vpl studenter fra alle 3 kull og det er kjekt for ny tema hver praksis på vpl. De som jeg har vært veileder for til å bli helsefagarbeider har hatt en pleieplasser å følge . 1 praksis på vpl er pleie, 2året miljøarbeid og 3 mer styring og utviklingspraksisFin jobb! Er det førsteårslærling rett fra vgs? Var heldig og var veileder for ei som tok det gjennom voksenopplæring jeg, så var mye gode pedagogiske diskusjoner og lite "ikke gjør sånn"![]()
Som du skravler268 innlegg så langt på meg
Nettopp og noen ganger er ikke middag akkurat hva man vil lage [emoji4]Neida Hehegjør ikke det vi tror jeg. Er da ikke alltid middagene er like sunne hjemme heller
![]()
Litt turer daBlir kjekt det også. Skal til Oslo og Gøteborg mens vi er gjemne også
Må jo bare få gjort det siden jeg hadde tid fra 13.00-17.00 [emoji4]Så flink du erGodt hva som er gjort. Jeg burde... [emoji23]