Det blir detJeg så det [emoji6]
Koselig da [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir detJeg så det [emoji6]
Koselig da [emoji4]
Da kan man bare si tvitvi snart og la det få kjapt [emoji23]Jeg skal snart gå med storebror
Bra jobbet [emoji16]160 innlegg på meg
Herligheten. Masse det også da !151, med dette innlegget [emoji14]
Haha, ikke så kravstor [emoji6]Åja. Og stadig begynner man gjerne pæ ny også [emoji33][emoji23] jeg er lett å behage
Man blir nysgjerrig gitt. Har laga meg en egen tråd jeg skriver nå om morgen i. [emoji23]Hurra [emoji16]
Må sjekke selv...
Herlig. Da går det greit gittNei han klarer seg fint. Han storkoser seg alene på morgenen han [emoji6]
Jeg vil heller ikke [emoji23]Vil ikke en gang [emoji14]
Ja det går fort dit [emoji6]Å så gøy daGår fort den uka
Jeg må hvertfall. Leide den og så den 4 ganger. Jeg bare MÅ ha enkelte. Som Vaiana er også kjøpt. Og sett sikkert 6 ganger [emoji23]Kanskje kjøpe dvd'en da [emoji6]
Er du barnehagelærer?Gøy! Jeg var veileder for en lærling fra februar og til jeg ble sykemeldt. Det er givende syns jeg![]()
Ikke i det hele tatt. Gjerne problem det også [emoji23]Haha, ikke så kravstor [emoji6]
Kjenner det også gitt [emoji23][emoji23]Jeg vil heller ikke [emoji23]
Og nå begynner jeg å verke i tomlene og underarmene faktisk [emoji23]
Nope. [emoji23]Haha, så sying er ikke hobbyen?? [emoji23]
Blir kjekt det også. Skal til Oslo og Gøteborg mens vi er gjemne ogsåOki skjønner
Åhh hørtes kos utNå går det unna her altså! Jeg har disneysanger på spotify, kjeks og cola. Sitte her til ryggen sier stopp, tenker jeg.
Er noen i alle fall.Herligheten. Masse det også da !
Yes HeheJa se om du finner noe om det [emoji6]