>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jupp. Slik barna mine svarer også. Ofte jeg også gitt [emoji23]Yep. "fordi derfor"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp. Slik barna mine svarer også. Ofte jeg også gitt [emoji23]Yep. "fordi derfor"
Burde det. Får se om det blir en gang [emoji6]Åhh bør jo komme da![]()
Åja. Og stadig begynner man gjerne pæ ny også [emoji33][emoji23] jeg er lett å behageOoo, mange sesonger å sikle gjennom da [emoji13]
Haha, nei det er i tøffeste laget [emoji6]Er nok det også. Men jeg har ikke sjanse til å ta igjen 100 sider [emoji23]
Hurra. Vi stiger stadig frem i køen160 innlegg på meg
Om en uke faktisk [emoji16]Whiii! [emoji324][emoji324]
Nja. Du har nå skrevet mye du også daUsikker på hvor mange jeg har for i dag.. Må sjekke. Neppe sååå mange.
Vil ikke en gang [emoji14]Haha, nei det er i tøffeste laget [emoji6]
Jeg så det [emoji6]2netter
Å så gøy daOm en uke faktisk [emoji16]
Sånn er det bare!Jupp. Slik barna mine svarer også. Ofte jeg også gitt [emoji23]
Jeg skal snart gå med storebrorSnaaart få barn i seng tenker jeg. Gir det ca 30 min til. [emoji14]
151, med dette innlegget [emoji14]Nja. Du har nå skrevet mye du også da![]()
Hurra [emoji16]210 innlegg til nå fra meg
Gøy! Jeg var veileder for en lærling fra februar og til jeg ble sykemeldt. Det er givende syns jegJeg får visst læring på jobb fra august
Haha, så sying er ikke hobbyen?? [emoji23]Har begynt med mi. Sendt henne på badet. Hun ville sitte oppe og "se på tven litt da"...
... Det er et syprogram på nrk1. Det der VET jeg var et forsøk på drøying. [emoji14]
Nei han klarer seg fint. Han storkoser seg alene på morgenen han [emoji6]Så bra da. Litt tidlig om man ikke må opp![]()
Det gjør viHurra. Vi stiger stadig frem i køen
Kanskje kjøpe dvd'en da [emoji6]Det tror jeg ja![]()
Den også er ofte i bruk !!! [emoji23][emoji23][emoji23]Sånn er det bare!