Kom kom, nesten 20 her [emoji6]Her er det høst kan jeg fortelle. Noe sommer er oppskrytt her. 10 grader ute og regn og sol om en annen med vind [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom kom, nesten 20 her [emoji6]Her er det høst kan jeg fortelle. Noe sommer er oppskrytt her. 10 grader ute og regn og sol om en annen med vind [emoji13]
Ja gjør det, ferdig nå da [emoji4]Fylles veldig opp da ja. Kos deg![]()
Vi har en salig miks men alle i veldig ulik str inntil videre ihvertfall [emoji4]Her går det i forskjellige farger gitt.
Mannen har sorte sokker. Kun like.
Jeg har blåtoner.
Minste har sterke farger
Eldste har duse farger
Enkelt når man kjøper like par da [emoji14]
Sånne dager er helt greie innimellom gitt.For en slapp dag. Ikke vært utenfor dør (bøtter ned med regn så..), har derfor ikke vært på butikk eller henta post eller noe. Må vel ta en tur.. litt senere når det er mindre folk. [emoji39]
Oi myeHorn, sjokoladekake, rundstykker, boller![]()
Jupp gjør det [emoji4]Går vel raskt unna
Hva er det?Cevapici [emoji4]
Bedre for kroppen enn sjokolade da [emoji4]Minste har lyst på snop. Jeg også. Så vi knasker en ventegulrot mens middag står på.... Nesten det samme som sjokolade ja
Sverige som er plassen gitt? [emoji23][emoji274]Kom kom, nesten 20 her [emoji6]
Neida HeheTja hvorfor ikke [emoji6] trenger jo ikke bestille det verste de har
Helga var altfor travel gitt. Fest på fredag, lørdag kjøre andre til festligheter og søndag 2 familieselskap.
Enda sliten jo [emoji23]
Din da?
koselig med familieselskap da.
lov å være sliten etter en sånn helg. Så flink du erJa gjør det, ferdig nå da [emoji4]
Nom, nom, nom... Nå fikk jeg lyst på horn! Og sjokoladekake! Ammecravings så det holder [emoji6]Horn, sjokoladekake, rundstykker, boller![]()
Eldste bruker samme str som meg nå da. Så det er ikke krise [emoji14]Vi har en salig miks men alle i veldig ulik str inntil videre ihvertfall [emoji4]
Når skal ha ta den da?Da kom brevene om operasjon på kb
5 gang for han![]()
Nom, nom, nom... Nå fikk jeg lyst på horn! Og sjokoladekake! Ammecravings så det holder [emoji6]
cravings er alltid like moro det, ender opp med så mye rart 
Skulle innom charlottenberg og prøve å komme hjem til ok tid [emoji6]Hvorfor gjorde du ikke det da??! [emoji6][emoji13]
Jo. Det er greit med full fart innimellom. Men følte ikke vi fikk sitte ned å slappe av noe. Liker familieselskap da. En på hver side også. Så fikk hele slekta på en dag på forskjellige plasser. Og kaker da selvsagt [emoji14] Men sukkerkickunger var litt høyt oppe gitt [emoji23][emoji23][emoji23]Hoooi, det var full fart jaer jo moro når det skjer ting også
koselig med familieselskap da.
Haha, skjønner den godtlov å være sliten etter en sånn helg.
Helgen min har vært finvært i bursdag til en kompis av mannen, vært på besøk hos svigerinna/svigermor
også har mannen hatt sønnen sin i helgen så har fisket og vært på bowling
![]()
Vi har hvert på hytta med masse familie og kost oss [emoji4]Good mandaghåper dagen har vært fin så langt, å at kvelden blir knall!
Hva har dere gjort i helgen?![]()
Ja. Er jo det. Men tror hu blir litt forvirra. Fra bhg og kun ha ferie når det er ferie og helger helst til ferie sammenhengende 8 uker [emoji14] Hu tror visst hver dag er helg nå [emoji23]Bedre for kroppen enn sjokolade da [emoji4]