♡ Skravletråd JUNI ♡

Her er det høst kan jeg fortelle. Noe sommer er oppskrytt her. 10 grader ute og regn og sol om en annen med vind [emoji13]
Kom kom, nesten 20 her [emoji6]

Her går det i forskjellige farger gitt.

Mannen har sorte sokker. Kun like.

Jeg har blåtoner.

Minste har sterke farger

Eldste har duse farger

Enkelt når man kjøper like par da [emoji14]
Vi har en salig miks men alle i veldig ulik str inntil videre ihvertfall [emoji4]

For en slapp dag. Ikke vært utenfor dør (bøtter ned med regn så..), har derfor ikke vært på butikk eller henta post eller noe. Må vel ta en tur.. litt senere når det er mindre folk. [emoji39]
Sånne dager er helt greie innimellom gitt. ;)

Helga var altfor travel gitt. Fest på fredag, lørdag kjøre andre til festligheter og søndag 2 familieselskap.

Enda sliten jo [emoji23]

Din da?

Hoooi, det var full fart ja :) er jo moro når det skjer ting også :happy: koselig med familieselskap da.
Haha, skjønner den godt :hilarious: lov å være sliten etter en sånn helg.

Helgen min har vært fin :) vært i bursdag til en kompis av mannen, vært på besøk hos svigerinna/svigermor :) også har mannen hatt sønnen sin i helgen så har fisket og vært på bowling :)

Hoooi, det var full fart ja :) er jo moro når det skjer ting også :happy: koselig med familieselskap da.
Haha, skjønner den godt :hilarious: lov å være sliten etter en sånn helg.

Helgen min har vært fin :) vært i bursdag til en kompis av mannen, vært på besøk hos svigerinna/svigermor :) også har mannen hatt sønnen sin i helgen så har fisket og vært på bowling :)
Jo. Det er greit med full fart innimellom. Men følte ikke vi fikk sitte ned å slappe av noe. Liker familieselskap da. En på hver side også. Så fikk hele slekta på en dag på forskjellige plasser. Og kaker da selvsagt [emoji14] Men sukkerkickunger var litt høyt oppe gitt [emoji23][emoji23][emoji23]
Man blir litt ør i hodet.

Hørtes ut som dere også hadde en koselig og innholdsrik helg da :)

Bedre for kroppen enn sjokolade da [emoji4]
Ja. Er jo det. Men tror hu blir litt forvirra. Fra bhg og kun ha ferie når det er ferie og helger helst til ferie sammenhengende 8 uker [emoji14] Hu tror visst hver dag er helg nå [emoji23]

Back
Topp