♡ IKM UKE 42 ♡

5 dpo, spydde nesten av morgen ånden til mannen min :hungover: Stakkar :hilarious:

Og stiklinger, og fortsatt ømme bryst
 
Idag kjenner jeg at det jobbes masse i venstre eggstokk, det stikkes og det "bobler" gjør innmari vondt nesten så jeg vurderer paracet :arghh: er dette normalt?
Samme her i går.. stakk og var ikke godt. Hva skjer med kroppen..? Jobbes på venstre side her i dag og.
 
Åh så kjedelig det er etter el.. begynner å bli utålmodig etter å teste, og bare 4dpo. :p burde vente til neste helg. Da har jeg kommet til 9-11dpo. Men så kjedelig å vente.. :meh:
 
Med cyste og knallpositiv eltester krysser jeg fingrene for at El kommer fra rett eggstokk! tror eg Er cd18
 
Med cyste og knallpositiv eltester krysser jeg fingrene for at El kommer fra rett eggstokk! tror eg Er cd18
74BE97D6-A6B0-4D63-B1CE-7748F139D714.jpeg
 
Åh så kjedelig det er etter el.. begynner å bli utålmodig etter å teste, og bare 4dpo. :p burde vente til neste helg. Da har jeg kommet til 9-11dpo. Men så kjedelig å vente.. :meh:
Har planer om å ikke teste før ikm, er lei av av å se blenda hver gang. Så is i magen denne runden :rolleyes:
 
6 dpo, fortsatt ømme bryster, på siden mot armhulen på begge..

Det begynte 2 dpo. Er bare nervøs for at det ikke er et tegn.. At det heller er et tegn på progesteron.. Men det er vel bra det?
 
Pos el test i går og smerter/ubehag i dag :) eller ekki smiley pga smerte/ubehag da :p
Regner da med 1dpo i morgen og kan kanskje bekrefte virkning av betakaroten (gulrot) som effektiv hjelpemiddel for å fremskynde el?
 
Pos el test i går og smerter/ubehag i dag :) eller ekki smiley pga smerte/ubehag da :p
Regner da med 1dpo i morgen og kan kanskje bekrefte virkning av betakaroten (gulrot) som effektiv hjelpemiddel for å fremskynde el?
Glemte å skrive at det var siste pp med tidlig el, nå kom den til “vanlig tid”
 
Back
Topp