♡ IKM UKE 42 ♡

5 dpo og ingenting å kjenne etter, ikke ømme pupper engang :sick009 begynner å miste troa litt på denne pp'en :sorry:
5dpo er jo alt for tidlig å miste troen.:Heartbigred
 
20191008_084349.jpg
20191008_125648.jpg
20191008_125624.jpg

Okai jenter, jeg er svak! :oops:
Fikk nye tester i posten i går såå det var veldig fristende å teste i dag. 6dpo så vet godt at det er tidlig.. og det er ikke tidlig tester. men syns alikevel at jeg kunne skimte noe svaaakt. Men er nok bare øynene som vil se. Ikke prøvd dette merket før make sure. Har dere brukt strimler derfra før?
 
Da er det bare å kjøre på xsmile5 har dere lagt inn aksjer i helgen eller i går? :)
Jo takk, aksjer 1-3ganger pr dag siden 3.oktober :rolleyes:
Nesten så jeg ikke orker i dag, selv om jeg bare må finne litt lyst:knegg:
 
Jo takk, aksjer 1-3ganger pr dag siden 3.oktober :rolleyes:
Nesten så jeg ikke orker i dag, selv om jeg bare må finne litt lyst:knegg:
Så bra :) virkelig en innsats da. Burde jo holde da. Men jeg får alltid litt ekstra lyst bare fordi jeg vet om el. Selv om jeg er dødssliten:p
 
Vis vedlegget 309530 Vis vedlegget 309532 Vis vedlegget 309527
Okai jenter, jeg er svak! :oops:
Fikk nye tester i posten i går såå det var veldig fristende å teste i dag. 6dpo så vet godt at det er tidlig.. og det er ikke tidlig tester. men syns alikevel at jeg kunne skimte noe svaaakt. Men er nok bare øynene som vil se. Ikke prøvd dette merket før make sure. Har dere brukt strimler derfra før?
Så spennende, make sure er det beste merket jeg har brukt de 3 siste årene og jeg har brukt MANGE merker.
 
Så bra :) virkelig en innsats da. Burde jo holde da. Men jeg får alltid litt ekstra lyst bare fordi jeg vet om el. Selv om jeg er dødssliten:p
Jeg har også økt lyst rundt el. :D
Vi har i allefall gjort det vi kan, så er det opp til egget og svømmerne om dette skal bli noe :)
 
4dpo! Kjenner ingen testetrang, så tror det hjelper å ha null tro på klaff selvom timing på alt er perfekt..for kan jo ikke vite om egget har sluppet forbi cysten...? Selvom temperaturen har økt.. Noen som vet?
 
20191009_095622.jpg
20191009_061622.jpg

Kan dere se noe? Forventer absolutt ikke det for å si det sånn. Føler det er noe skygge der. Men vanskelig å få frem det jeg ser på bildet og da. Tror testeøyet mitt ser det jeg vil :p hehe
Lyst til ut å kjøpe en mer sensitiv test.
 
Last edited:
Vis vedlegget 309615 Vis vedlegget 309616
Kan dere se noe? Forventer absolutt ikke det for å si det sånn. Føler det er noe skygge der. Men vanskelig å få frem det jeg ser på bildet og da. Tror testeøyet mitt ser det jeg vil :p hehe
Lyst til ut å kjøpe en mer sensitiv test.
Jeg ser desverre ingenting, veeeldig tidlig ennå heldigvis. Jeg har heldigvis ingen tester liggende, om trangen skulle meldt seg nå så måtte jeg ha kjøpt :hilarious: men håper du for positivt om noen dager :signs003
 
Vis vedlegget 309615 Vis vedlegget 309616
Kan dere se noe? Forventer absolutt ikke det for å si det sånn. Føler det er noe skygge der. Men vanskelig å få frem det jeg ser på bildet og da. Tror testeøyet mitt ser det jeg vil :p hehe
Lyst til ut å kjøpe en mer sensitiv test.


Kan ikke se noe, men godt jeg ikke er eneste som har sprukket og startet tidlig med testingen:happy: Null tro på at det klaffet denne mnd, men må jo teste likevel:angelic:
 
Back
Topp