♡ IKM UKE 42 ♡

Kan ikke se noe, men godt jeg ikke er eneste som har sprukket og startet tidlig med testingen:happy: Null tro på at det klaffet denne mnd, men må jo teste likevel:angelic:
Jaa jeg klarer ikke helt å la være.. men er der at jeg håper jo men forventer ikke å se noe enda :) og så gjør testingen at jeg holder ut i dpoland. Godt å vite jeg ikke er alene om det :happy:
 
Jeg ser desverre ingenting, veeeldig tidlig ennå heldigvis. Jeg har heldigvis ingen tester liggende, om trangen skulle meldt seg nå så måtte jeg ha kjøpt :hilarious: men håper du for positivt om noen dager :signs003
Ja heldigvis veldig tidlig enda :smiley-ashamed008
Sant, lettere når de ikke ligger å frister i skapet..
Takk, og i like måde:smiley-bounce012
 
8 dpo nå..

Brystene er FORTSATT SUPERØMME!
Og idag så bakte naboavdelingen muffins, og jeg syns det luktet rått egg.. Hahaha
 
Idag har jeg vært svimmel o_O altså jeg kjente på det litt igår også, men idag måtte jeg sette meg ned. Jeg føler meg rar rett og slett :hilarious: småtrøtt og ør :shaking2
 
6 dpo.. skjønner ikke hvorfor jeg svidde av en test nå da jeg vet det er altfor tidlig
 

Vedlegg

  • 0EEB3E38-6894-4697-84B4-3F346CA301F7.jpeg
    0EEB3E38-6894-4697-84B4-3F346CA301F7.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 54
Hvorfor tror du ikke det har klaffet? :)
Tror det er noe “feil” da jeg tidligere er blitt gravid uten å “prøve”
Vi har bare brukt kondom og sikkre tider siden minsten ble født 2012...jeg har telt dager og vi har hatt uheld et par ganger eller mer og vært uforsiktige i over et år, prøvd aktivt i pp8 nå uten noe som helst. Tenker litt sånn vi tar det som det kommer, håper jo ❤️ er ikke gira på mange år med prøving, synes det haster da vi er blitt litt eldre (35 og 36) og barna store
 
Tror det er noe “feil” da jeg tidligere er blitt gravid uten å “prøve”
Vi har bare brukt kondom og sikkre tider siden minsten ble født 2012...jeg har telt dager og vi har hatt uheld et par ganger eller mer og vært uforsiktige i over et år, prøvd aktivt i pp8 nå uten noe som helst. Tenker litt sånn vi tar det som det kommer, håper jo ❤️ er ikke gira på mange år med prøving, synes det haster da vi er blitt litt eldre (35 og 36) og barna store
Åja sånn ja, ja da skjønner jeg jo at tankene om at det er noe "galt" kan komme. Selv om det kanskje ikke er det i det hele tatt. Har det klaffet greit med de andre barna da? Vi har tenkt litt sånn vi og, men så blir jeg gira da på at jeg vil det skal skje raskt. 4pp her nå, men ny mann. Så vet ikke hvordan vi klaffer sammen på denne måten. Er 33 og føler litt på at vi blir eldre. Har to barn fra før.
 
Åja sånn ja, ja da skjønner jeg jo at tankene om at det er noe "galt" kan komme. Selv om det kanskje ikke er det i det hele tatt. Har det klaffet greit med de andre barna da? Vi har tenkt litt sånn vi og, men så blir jeg gira da på at jeg vil det skal skje raskt. 4pp her nå, men ny mann. Så vet ikke hvordan vi klaffer sammen på denne måten. Er 33 og føler litt på at vi blir eldre. Har to barn fra før.
Vi har tre fine flotte barn så klager ikke :p allikevel har ønsket altid vært på fire ❤️
Ble gravid kviss bamm boom alle gangene! prøvde nesten ikke, sengekos typ én eneste gang :p
lurer på om mannen har ødelagt kvaliteten sin med snus og øl :p men det har han slutta med ;)
 
Vi har tre fine flotte barn så klager ikke :p allikevel har ønsket altid vært på fire ❤️
Ble gravid kviss bamm boom alle gangene! prøvde nesten ikke, sengekos typ én eneste gang :p
lurer på om mannen har ødelagt kvaliteten sin med snus og øl :p men det har han slutta med ;)
Ikke godt å vite. Rart det skal ta sånn tid med siste da. Håper det klaffer snart, helst denne pp :Heartpink plutselig sitter vi med positive tester.
 
Back
Topp