♡ IKM UKE 42 ♡

ca 6 dpo i dag. Har hatt sensitive niper fra 2 dpo..
6 dpo, fortsatt ømme bryster, på siden mot armhulen på begge..

Det begynte 2 dpo. Er bare nervøs for at det ikke er et tegn.. At det heller er et tegn på progesteron.. Men det er vel bra det?
Samme her, ømme bryster siden et par dager etter el. Håper det er positive tegn, for mine pleier ikke å være sånn til vanlig. Men kroppen er ikke enkel å forstå seg på har jeg lært.
 
Litt utålmodig etter å teste.. men aaltfor tidlig før egget har festet seg :D
Så tenkte å høre hvor gamle dere er, og hvilket barn i rekka prøver dere på? :)
 
Prøver på barn nr 2 her at det skal være så :smiley-angry019:banghead: vanskelig skjønner jeg ikke. Barn nr 1 var så problemfritt ble gravid med første eggløsning testen jeg tok ikke levde jeg så sunt heller :hilarious:
 
Prøver på barn nr 2 her at det skal være så :smiley-angry019:banghead: vanskelig skjønner jeg ikke. Barn nr 1 var så problemfritt ble gravid med første eggløsning testen jeg tok ikke levde jeg så sunt heller :hilarious:
Tre ganger gravid på første forsøk (typ én gang sex også bare) levde på cola omtrent (har aldri røyka eller snusa da) og her er vi i pp8 :confused013
Men vet mange sliter med første også så føler ikke jeg kan klage...har tre fine barn da :angel8
 
Idag har det vært vondt og bevege seg /ligge stille.. Alt..

Det stråler/stikker i mellom beina :(
På venstre side i det beinet på siden av tissen :( hele tiden så kommer det sånn små stikk/strålinger.. Hva kan dette komme av??

Er 6 dpo, 7 dpo nå etter kl 12
 
24 år og prøver på barn 1 ☺️ Er i andre prøve periode nå hvor vi faktisk prøver, slutta på p-pilla i juni . men har hele denne perioden følt at dette ikke er perioden det skjer, tatt eggløsningstester men ingen har vert særlig positive.... Gikk tom søndag, så da gadd jeg ikke ta flere og ga opp denne perioden
 

Vedlegg

  • 1BCF3553-6225-4923-94C2-88BA8FE31919.jpeg
    1BCF3553-6225-4923-94C2-88BA8FE31919.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 62
5 dpo og ingenting å kjenne etter, ikke ømme pupper engang :sick009 begynner å miste troa litt på denne pp'en :sorry:
 
Idag har det vært vondt og bevege seg /ligge stille.. Alt..

Det stråler/stikker i mellom beina :(
På venstre side i det beinet på siden av tissen :( hele tiden så kommer det sånn små stikk/strålinger.. Hva kan dette komme av??

Er 6 dpo, 7 dpo nå etter kl 12
Hvordan går det med deg i dag?
 
Back
Topp