♡ IKM UKE 42 ♡

Det var "rund sirkel" uten smiley igår kveld før jeg la meg på kvelden. Betyr dette at jeg er 1 dpo idag? Ble plutselig litt forvirret
Kjente jeg ble litt usikker selv. . For el kommer innen 24-26t etter smil trodde jeg, i følge det jeg forstod av bruksanvisningen. Fikk sirkel i går tidlig. Så regner 1dpo på meg i dag.
 
Cd9
20191003_152448.jpg

:nailbiting: Litt tidligere enn tenkt.
 
I morgen (nå) er jeg 3 dpo...

Og puppene er allerede begynt å bli ømme på sidene... For noe tull. Hater at kroppen skal innbille seg et svangerskap før egget har festet seg :( blir jo bare forvirret..
 
I morgen (nå) er jeg 3 dpo...

Og puppene er allerede begynt å bli ømme på sidene... For noe tull. Hater at kroppen skal innbille seg et svangerskap før egget har festet seg :( blir jo bare forvirret..
Klarer ikke å skille mellom pms og svangerskap symptomer jeg. Det er jo så likt :dontknow Jeg har ømme pupper rundt eggløsning frem til mens uansett så det kan jeg ikke ta som tegn på at jeg er gravid, men jeg har aldri hatt såre nippler som jeg har lest her at de fleste hadde det som symptom. Får jeg det er det noe helt nytt :smiley-angelic001
 
Det er noe rart med puppa, de er tunge og såre. Kan ikke huske når dem var slik sist. Merkelig! Bare 2dpo. Kroppen er et mysterium syns jeg.
 
Klarer ikke å skille mellom pms og svangerskap symptomer jeg. Det er jo så likt :dontknow Jeg har ømme pupper rundt eggløsning frem til mens uansett så det kan jeg ikke ta som tegn på at jeg er gravid, men jeg har aldri hatt såre nippler som jeg har lest her at de fleste hadde det som symptom. Får jeg det er det noe helt nytt :smiley-angelic001


Jeg har ømme nipler rett etter eggløsning og et par dager etter det.. Hehehe
 
Idag kjenner jeg at det jobbes masse i venstre eggstokk, det stikkes og det "bobler" gjør innmari vondt nesten så jeg vurderer paracet :arghh: er dette normalt?
 
Back
Topp