♡ IKM UKE 42 ♡

Oj, smiley på eggløsningstest i sted :) trodde ikke den ville bli positiv før i morgen. Bare å kjøre på da!
 
Let the games begin :hilarious::dance011
 

Vedlegg

  • 20191001_213917.jpg
    20191001_213917.jpg
    16,4 KB · Visninger: 44
Da har jeg hatt eggløsning idag, vi har lagt inn aksjer så å si hver dag! 8 ganger på en uke!

Superglad for at vi brukte eltester denne pp, og krysser alt av fingre og tær for at gullegget sitter! Og super takknemlig for at reisejobb en ble utsatt en uke! Må være et tegn!
 
Da har jeg hatt eggløsning idag, vi har lagt inn aksjer så å si hver dag! 8 ganger på en uke!

Superglad for at vi brukte eltester denne pp, og krysser alt av fingre og tær for at gullegget sitter! Og super takknemlig for at reisejobb en ble utsatt en uke! Må være et tegn!
Skal ikke si noe på innsatsen hvertfall! :) krysser fingrene for full klaff. Tror jeg har el i dag, føles sånn. Kalenderen sier i morgen. Smil på eggløsningstest i går. Syns det er veldig greit med eltest. Lagt inn aksjer i går, og i dag tidlig. Så håper jeg å få han med i kveld og i morgen. Dette skal være mnd det klaffer! :happy:
 
Da har vi lagt inn aksjer igår kveld, og får lagt inn flere idag ;) Av en eller annen grunn hadde vi samleie på gulvet :laughing025 dette mååå jo bare funke xsmile5
 
Tar dere noe for å øke sjansen for å lykkes?

Jeg tar mye forskjellig, men så er jeg langtidsprøver med synkende sjanser.
 
Skal ikke si noe på innsatsen hvertfall! :) krysser fingrene for full klaff. Tror jeg har el i dag, føles sånn. Kalenderen sier i morgen. Smil på eggløsningstest i går. Syns det er veldig greit med eltest. Lagt inn aksjer i går, og i dag tidlig. Så håper jeg å få han med i kveld og i morgen. Dette skal være mnd det klaffer! :happy:


Krysser fingrene for dere også!
Ja han reiste idag, så må sitter jeg med såre nippler, som begynte i går kveld! Mitt tegn på at jeg har hatt eggløsning!

Haha, jeg sa til han at nåå, nå er egget sluppet, så tok han tak i meg og tok med på kjøkkenbenken :happy112:love017:laughing021

Det.. Var ganske å gøy!
Vi har det enda, etter 9 og et halvt år :hug003
Og så skal vi til gyn 17 oktober for videre utredelse, så håper at det heller er en baby der i stedet for at ikm kommer, ikm er 15 oktober!
 
Krysser fingrene for dere også!
Ja han reiste idag, så må sitter jeg med såre nippler, som begynte i går kveld! Mitt tegn på at jeg har hatt eggløsning!

Haha, jeg sa til han at nåå, nå er egget sluppet, så tok han tak i meg og tok med på kjøkkenbenken :happy112:love017:laughing021

Det.. Var ganske å gøy!
Vi har det enda, etter 9 og et halvt år :hug003
Og så skal vi til gyn 17 oktober for videre utredelse, så håper at det heller er en baby der i stedet for at ikm kommer, ikm er 15 oktober!
Takk :) ja får krysse fingrene!
Håpehåpe!
Fantastisk! Godt når man har sex fordi man rett og slett må ha den andre! Hender det skjer noe sånt spontant her og! :happy093
 
Når har man egentlig el etter smil på eggløsningstest. Brukt clearblue sin. Innen 48t?,
 
Fant det ut selv, bare å lese bruksanvisning.:rolleyes: :)"Kroppen produserer mer LH-hormon ca. 24-26 timer før du har eggløsning.
Et «smilefjes» betyr at du har registrert LH-stigningen. Dine to mest fertile dager er i dag og i morgen, så du har størst mulig sjanse til å bli gravid hvis du har samleie i løpet av de neste 48 timene."
 
Fant det ut selv, bare å lese bruksanvisning.:rolleyes: :)"Kroppen produserer mer LH-hormon ca. 24-26 timer før du har eggløsning.
Et «smilefjes» betyr at du har registrert LH-stigningen. Dine to mest fertile dager er i dag og i morgen, så du har størst mulig sjanse til å bli gravid hvis du har samleie i løpet av de neste 48 timene."
Jeg fikk smiley igår kveld, vil det si at egget slippes idag?
 
Jeg fikk smiley igår kveld, vil det si at egget slippes idag?
Ja det jeg har fått ut av det hvertfall. Jeg hadde smiley i går i 14 tiden. Føler jeg har hatt/har eggløsning i dag med smerter og et slags "trykk".
 
Last edited:
Ja det jeg har fått ut av det hvertfall. Jeg hadde smiley i går i 14 tiden. Føler jeg har hatt eggløsning i dag med smerter og et slags "trykk".
Jeg kjenner stikninger og smerte i venstre eggstokk nå selv :) Får håpe det er gullegget som slippes løs :rolleyes:
 
Det var "rund sirkel" uten smiley igår kveld før jeg la meg på kvelden. Betyr dette at jeg er 1 dpo idag? Ble plutselig litt forvirret
 
Det var "rund sirkel" uten smiley igår kveld før jeg la meg på kvelden. Betyr dette at jeg er 1 dpo idag? Ble plutselig litt forvirret
Har ingen erfaring med de testene, men vil tro du har el i dag, altså dpo 0 i går og dpo 1 i dag.
 
Back
Topp