♡ IKM UKE 34 ♡

Jeg har jo sett MANGE som ikke stiger mer enn dette? Så stiger det heller litt mer senere? Dette her må da være mer enn bra nok 2 dpo?
Nå har klokken justertopp sovehudstemperatur til i dag, hadde ikke regnet med siste strekket med søvn etter jeg var på do sikkert. Opp 0.5 siden bunnivået og nå 0.1 under gjennomsnittet. Ser litt bedre ut da

9dpo, klarer ikke se om dagens test er noe sterkere, men var mer utvanna tiss, så kan skylde på det :laughing002
IMG_9902.jpeg

Jada, tror jeg kan si at EL er bekreftet allikevel. Så lettet. Følte det var bedre forutsetninger denne gangen, så hadde gitt litt opp hvis den hadde feilet. Kanskje et bra tegn at jeg ikke hadde de vanlige eggløsningssmertene

Vedlegg

• Screenshot_20250818_071226_FF App.jpg
    Screenshot_20250818_071226_FF App.jpg
    278,9 KB · Visninger: 26
Skjønner deg så godt! Og ja, tempen pleier jo å synke 1-2 dager før tr, så da ser du det jo med en gang :Heartred hadde jeg ikke brukt progesteron så hadde jeg ikke orket å teste noe mer nå
Ja, det er sant. Ja, ser den :Heartpink Hvordan står det til med deg i dag?

Hehehe blir litt tullat :p Idag er jeg dpo 9 og testa, negativt. Duda?
Har økt litt på utflod men ikke noe som helsy tegn til noe aktivitet nede i livmor… kjenner jeg har sååå lyst å bare få mensen nå slik at vi neste gang kan få prøve å klaffe skikkelig.
Hatt to stk PP nå som ikke har klaffet
Ja, men hvordan ble det igjen? La dere aksjer 4 dager før EL? Åååh skjønner du sitter med den tanken når du føler dere ikke traff på sånn du kunne tenkt deg :depressed:

Jeg har ganske mye murringer i livmor-området nå, tror ikke jeg pleier å kjenne det så godt foran, har mer pleid å sitte i ryggen. Tror vi dette er et godt tegn? :confused004 Skummelt å begynne å overanalysere alt :happy090 Var fornøyd med dagens test, helt til jeg nå fant på at jeg gruer meg til å stå opp i morgen for en ny test :bag::facepalm:
Murringer er et godt tegn på graviditet, jeg hadde det i ganske mange uker sist! Er ikke det typisk? Når man får positiv test går man rett over i bekymringsmode. Men sånn er det jo :Heartpink
9dpo, klarer ikke se om dagens test er noe sterkere, men var mer utvanna tiss, så kan skylde på det :laughing002
Vis vedlegget 467506
Ser veldig fin ut :joyful:

Jada, tror jeg kan si at EL er bekreftet allikevel. Så lettet. Følte det var bedre forutsetninger denne gangen, så hadde gitt litt opp hvis den hadde feilet. Kanskje et bra tegn at jeg ikke hadde de vanlige eggløsningssmertene
Herlig! Da er vi bekreftet i gang hos deg og’ dette blir spennende :happy Heier på deg! :Heartpink:joyful:

Murringer er et godt tegn på graviditet, jeg hadde det i ganske mange uker sist! Er ikke det typisk? Når man får positiv test går man rett over i bekymringsmode. Men sånn er det jo :Heartpink

Ser veldig fin ut :joyful:
Jo, det er veldig typisk! Nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente, jobben er jo gjort liksom :laughing002 Men tålmodighet har jeg ikke mye av :smiley-ashamed004 Har avtale med legen at jeg kan komme innom å ta hcg blodprøver når jeg trenger det, men jeg vet ikke når jeg føler at det er riktig tid for det? Vil komme meg til uke 4 først tenker jeg kanskje? :confused004

Hvordan går det med deres tester, streker og temperaturer? Og ikke minst; noen spennende symptomer?
Jeg tørr ikke teste idag :sorry: Venter på babyplan testene og tar kanskje en i morgen tidlig. Temperaturen er fortsatt høy og hvilepulsen har også gradvis økt de siste dagene.

Hvordan er det med deg nå?:Heartpink

Jeg tørr ikke teste idag :sorry: Venter på babyplan testene og tar kanskje en i morgen tidlig. Temperaturen er fortsatt høy og hvilepulsen har også gradvis økt de siste dagene.

Hvordan er det med deg nå?:Heartpink
Ååå føler sånn med deg, jeg har ikke testet mer siden 8dpo :hilarious: Man er redd for å få negativ, men du har jo fått streker :shy: Men skjønner du er redd de skal bli svakere eller forsvinne. Noen ganger er det bedre for psyken å bare vente.. Vil du dele tempingen?

Var en spennende tempstigning her i dag, 12dpo - men redd for at den plutselig daler i morgen 13dpo :facepalm:
IMG_6185.jpeg

Ååå føler sånn med deg, jeg har ikke testet mer siden 8dpo :hilarious: Man er redd for å få negativ, men du har jo fått streker :shy: Men skjønner du er redd de skal bli svakere eller forsvinne. Noen ganger er det bedre for psyken å bare vente.. Vil du dele tempingen?

Var en spennende tempstigning her i dag, 12dpo - men redd for at den plutselig daler i morgen 13dpo :facepalm:
Vis vedlegget 467526
Jaa det er akkurat det, føler løpet er kjørt nå om det ikke dukker opp strek så jeg utsetter det litt :facepalm: har du noen andre symptomer?

Oi tempen din ser jo helt perfekt ut!:angel8

Her er både tempen og pulsen min. Pulsen min økte på denne måten når jeg hadde kjemisk sist men kan jo være alt mulig.

IMG_7171.jpeg
IMG_7170.jpeg

Back
Topp