♡ IKM UKE 34 ♡

Ååå så gøy å se! Gratulerer så mye :woot: :Heartpink Det blir superstas å bli stor storesøster/bror! Får jeg sette deg på gravid?
Takk :Heartpink Ja, gjør det du, jeg er jo det nå, samme hvordan dette går :love7
Hvis jeg sammenligner med mitt eneste vellykkede svangerskap så fikk jeg positiv test 8dpo da også, så jeg velger å være litt optimistisk denne gangen :Heartpink
Jeg har vært gjennom MA, SA og kjemisk, så føler jeg vet om mye av risikoen der ute, så jeg er aldri rolig før OUL uansett :smiley-ashamed004

Dagens test, 11 dpo. Tester igjen i morgen tidlig med ms og så kommer babyplan tidligtester i posten så tar en sånn i morgen kveld. Hvis den også er negativ slutter jeg på progesteron for denne gang
IMG_7403.jpeg

Dagens test, 11 dpo. Tester igjen i morgen tidlig med ms og så kommer babyplan tidligtester i posten så tar en sånn i morgen kveld. Hvis den også er negativ slutter jeg på progesteron for denne gang
Vis vedlegget 467466
Ser du noe i virkeligheten? Er usikker om jeg ser noe, hadde du ikke nok til en test i kveld? :Heartpink Hvis ikke håper jeg BP kan detekte noe for deg når de kommer :happy:

Ååå, så du tenker at egget ikke slapp enda likevell? Hvilken syklusdag er du og når kom den sist? :shy:
Lurer på om noe gikk galt ja, eller at progesteronutviklingen ikke har startet opp som den skal. CD 17 nå, pleier å ha eggløsning 12/13, 23 sist. LH testene er nesten blanke nå

Ser du noe i virkeligheten? Er usikker om jeg ser noe, hadde du ikke nok til en test i kveld? :Heartpink Hvis ikke håper jeg BP kan detekte noe for deg når de kommer :happy:
Kan ta i kveld også, men får se om jeg orker. Er så slitsomt med negative tester :sorry: Innbiller meg i noen lys at jeg kanskje kan skimte noe, men tror det bare er ønsketenkning og håp jeg ser :dead:

Ja enig, ser absolutt noe.. men syns den er veldig svak i forhold til den igår. Det var tidligtest igår da, så har ikke mistet håpet helt:shy:
Jeg har testa en del med ms, liker ikke de testene, og kan ikke sammenligne ulike tester med mindre man tar flere samtidig, så jeg har håp for deg :angelic::Heartpink

Lurer på om noe gikk galt ja, eller at progesteronutviklingen ikke har startet opp som den skal. CD 17 nå, pleier å ha eggløsning 12/13, 23 sist. LH testene er nesten blanke nå
Ja det ble CD23 sist ja.. Men da fortsetter du bare å teste nå da? Åhh er så kjipt når det virker å bli sånn kluss i hormonene, men noen kropper trenger litt lenger opprydding enn andre også for at det skal bli ekstra optimalt igjen :shy: :Heartpink

Ja det ble CD23 sist ja.. Men da fortsetter du bare å teste nå da? Åhh er så kjipt når det virker å bli sånn kluss i hormonene, men noen kropper trenger litt lenger opprydding enn andre også for at det skal bli ekstra optimalt igjen :shy: :Heartpink
Eller at det ikke er håp mer :sorry:

Back
Topp