C-40402441
Andre møte med forumet
Synes jeg ser en skygge jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkÅåå så gøy å se! Gratulerer så mye![]()
Det blir superstas å bli stor storesøster/bror! Får jeg sette deg på gravid?
Ja, gjør det du, jeg er jo det nå, samme hvordan dette går 

Det er da noe her?

Det er da noe her?![]()

Er det en skygge på den?
Jaa en kjempe svak skyggeEr det en skygge på den?

Og på vanligtest 9 dpo? Det er i så tilfelle veldig lovendeJaa en kjempe svak skygge![]()
Ja, fortsatt under gjennomsnittet mitt og pleier å ha steget mye med 2dpo. Bunnivået mitt kom en dag senere, men lavere allikevelJeg kan ikke nok om dette, men må den stige mer for at det skal ha vært en EL?![]()
Ååå, så du tenker at egget ikke slapp enda likevell? Hvilken syklusdag er du og når kom den sist?Ja, fortsatt under gjennomsnittet mitt og pleier å ha steget mye med 2dpo. Bunnivået mitt kom en dag senere, men lavere allikevel

Åå trodde jeg så syner og hadde streksyn jeg. Men hvis dere er flere som ser så skal jeg prøve å ha troaOg på vanligtest 9 dpo? Det er i så tilfelle veldig lovende
vil vise seg om er par dager da!Ser du noe i virkeligheten? Er usikker om jeg ser noe, hadde du ikke nok til en test i kveld?Dagens test, 11 dpo. Tester igjen i morgen tidlig med ms og så kommer babyplan tidligtester i posten så tar en sånn i morgen kveld. Hvis den også er negativ slutter jeg på progesteron for denne gang
Vis vedlegget 467466
Hvis ikke håper jeg BP kan detekte noe for deg når de kommer 
Jeg ser enda
fortsatt tidlig så kan potensielt bli veldig bra dette 

Lurer på om noe gikk galt ja, eller at progesteronutviklingen ikke har startet opp som den skal. CD 17 nå, pleier å ha eggløsning 12/13, 23 sist. LH testene er nesten blanke nåÅåå, så du tenker at egget ikke slapp enda likevell? Hvilken syklusdag er du og når kom den sist?![]()
Kan ta i kveld også, men får se om jeg orker. Er så slitsomt med negative testerSer du noe i virkeligheten? Er usikker om jeg ser noe, hadde du ikke nok til en test i kveld?Hvis ikke håper jeg BP kan detekte noe for deg når de kommer
![]()
Innbiller meg i noen lys at jeg kanskje kan skimte noe, men tror det bare er ønsketenkning og håp jeg ser 
Jeg har testa en del med ms, liker ikke de testene, og kan ikke sammenligne ulike tester med mindre man tar flere samtidig, så jeg har håp for degJa enig, ser absolutt noe.. men syns den er veldig svak i forhold til den igår. Det var tidligtest igår da, så har ikke mistet håpet helt![]()

Ja det ble CD23 sist ja.. Men da fortsetter du bare å teste nå da? Åhh er så kjipt når det virker å bli sånn kluss i hormonene, men noen kropper trenger litt lenger opprydding enn andre også for at det skal bli ekstra optimalt igjenLurer på om noe gikk galt ja, eller at progesteronutviklingen ikke har startet opp som den skal. CD 17 nå, pleier å ha eggløsning 12/13, 23 sist. LH testene er nesten blanke nå

Eller at det ikke er håp merJa det ble CD23 sist ja.. Men da fortsetter du bare å teste nå da? Åhh er så kjipt når det virker å bli sånn kluss i hormonene, men noen kropper trenger litt lenger opprydding enn andre også for at det skal bli ekstra optimalt igjen![]()
![]()