Jeg ser endafortsatt tidlig så kan potensielt bli veldig bra dette
![]()
Håper.. for en støttende og fin heiagjeng her inne da

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser endafortsatt tidlig så kan potensielt bli veldig bra dette
![]()

Åå trodde de testene va ganske sensitive jeg! Får nye babyplan imorgen.Jeg har testa en del med ms, liker ikke de testene, og kan ikke sammenligne ulike tester med mindre man tar flere samtidig, så jeg har håp for deg![]()

Nei? Hvorfor tror du det?Eller at det ikke er håp mer![]()
Dere klarte jo det nettopp
Hormonene i livmor må snakke med hjernen, og sånt kan bli forstyrret etter en abort
Det kan bare ta bittelitt tid (noe som ikke er bare bare) 
Vet hvordan du har det, jeg sluttet å teste 8dpo, da kjente jeg at det ble for mye stressKan ta i kveld også, men får se om jeg orker. Er så slitsomt med negative testerInnbiller meg i noen lys at jeg kanskje kan skimte noe, men tror det bare er ønsketenkning og håp jeg ser
![]()
Så da fikk jeg det bedre inni meg og ikke så mye uro
Og nå har jeg jo tempen som mest sannsynlig daler ned hvis TR kommerSkjønner deg så godt! Og ja, tempen pleier jo å synke 1-2 dager før tr, så da ser du det jo med en gangVet hvordan du har det, jeg sluttet å teste 8dpo, da kjente jeg at det ble for mye stressSå da fikk jeg det bedre inni meg og ikke så mye uro
Og nå har jeg jo tempen som mest sannsynlig daler ned hvis TR kommer
hadde jeg ikke brukt progesteron så hadde jeg ikke orket å teste noe mer nåOj den gravidgrafen din ga meg litt håp for at eggløsning kan ha skjedd. Tempen min stiger heller ikke brått som vanligTempen er all over denne gang, men i motsetning til forrige pp finner jo FF eggløsning!
Vis vedlegget 467473
Jeg temper kun med Apple watch, men som regel er den ganske flink til å finne el. Men denne grafen minner meg litt om da jeg ble gravid med guttungen i 2022:
Vis vedlegget 467474
Da temper jeg riktignok på vanlig måte - det var jo tiden da jeg kunne gjøre det. 7dpo idag, og for så vidt absolutt ingen symptomer på noe som helst.
Hahaha så gøy å se, helt berg og dalbane her jooTempen er all over denne gang, men i motsetning til forrige pp finner jo FF eggløsning!
Vis vedlegget 467473
Jeg temper kun med Apple watch, men som regel er den ganske flink til å finne el. Men denne grafen minner meg litt om da jeg ble gravid med guttungen i 2022:
Vis vedlegget 467474
Da temper jeg riktignok på vanlig måte - det var jo tiden da jeg kunne gjøre det. 7dpo idag, og for så vidt absolutt ingen symptomer på noe som helst.
Det var VELDIG likt graviditet-grafen din jo
Dette blir interessant å føle med på 
Jeg har jo sett MANGE som ikke stiger mer enn dette? Så stiger det heller litt mer senere? Dette her må da være mer enn bra nok 2 dpo?Oj den gravidgrafen din ga meg litt håp for at eggløsning kan ha skjedd. Tempen min stiger heller ikke brått som vanlig

Hehehe blir litt tullatJeg veeeet, det er så forvirrendeHver syklus har vært vidt forskjellig nå her og
Når tester du?
Krysser fingrene for alle! Og håper neste pp klaffer bedre for dere med besøk av TR!

Skummelt å begynne å overanalysere alt
Var fornøyd med dagens test, helt til jeg nå fant på at jeg gruer meg til å stå opp i morgen for en ny test 

Jeg opplevde mye «skygger» med de sist. Var ikke gravid (ikke kjemisk). Legger ved bilde. Fikk mye skygger med bp denne runden også, men ikke så tydelige som makesure.Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?
Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.Vis vedlegget 467385
Jeg synes ikke dette ser ut som skygger? Ser ut som rosa streker for megJeg opplevde mye «skygger» med de sist. Var ikke gravid (ikke kjemisk). Legger ved bilde. Fikk mye skygger med bp denne runden også, men ikke så tydelige som makesure.
Oi, leste litt nøyere nå. Var dette skygger og du var ikke gravid?? Spesielt.Jeg opplevde mye «skygger» med de sist. Var ikke gravid (ikke kjemisk). Legger ved bilde. Fikk mye skygger med bp denne runden også, men ikke så tydelige som makesure.
Jeg synes og det er spesielt, ser ut som babystreker i mine øyne. Hm…Oi, leste litt nøyere nå. Var dette skygger og du var ikke gravid?? Spesielt.
Ja, det var sykt skuff! For en tortur!Jeg synes ikke dette ser ut som skygger? Ser ut som rosa streker for meg![]()

Andre tester var negative på samme urin, og ms tidligtest var også negativ noen timer senere (ny urin). Tok også den siste tidligtesteb fra makesure noen dager inn i ny syklus og fikk også sånn «skygge». Hadde jo vært rart da jeg egentlig var kun 6-7 dpo da testene ble tatt..Ja! Det var veldig merkelig..Oi, leste litt nøyere nå. Var dette skygger og du var ikke gravid?? Spesielt.
byttet til babyplan sine. Det er jo skygger der også for et trent øye, men ikke sååå overbevisende!