♡ IKM UKE 34 ♡

Tempen er all over denne gang, men i motsetning til forrige pp finner jo FF eggløsning!

IMG_2510.jpeg

Jeg temper kun med Apple watch, men som regel er den ganske flink til å finne el. Men denne grafen minner meg litt om da jeg ble gravid med guttungen i 2022:
IMG_2511.jpeg

Da temper jeg riktignok på vanlig måte - det var jo tiden da jeg kunne gjøre det. 7dpo idag, og for så vidt absolutt ingen symptomer på noe som helst.

Kan ta i kveld også, men får se om jeg orker. Er så slitsomt med negative tester :sorry: Innbiller meg i noen lys at jeg kanskje kan skimte noe, men tror det bare er ønsketenkning og håp jeg ser :dead:
Vet hvordan du har det, jeg sluttet å teste 8dpo, da kjente jeg at det ble for mye stress :wtf: Så da fikk jeg det bedre inni meg og ikke så mye uro :Heartpink Og nå har jeg jo tempen som mest sannsynlig daler ned hvis TR kommer

Vet hvordan du har det, jeg sluttet å teste 8dpo, da kjente jeg at det ble for mye stress :wtf: Så da fikk jeg det bedre inni meg og ikke så mye uro :Heartpink Og nå har jeg jo tempen som mest sannsynlig daler ned hvis TR kommer
Skjønner deg så godt! Og ja, tempen pleier jo å synke 1-2 dager før tr, så da ser du det jo med en gang :Heartred hadde jeg ikke brukt progesteron så hadde jeg ikke orket å teste noe mer nå

Tempen er all over denne gang, men i motsetning til forrige pp finner jo FF eggløsning!

Vis vedlegget 467473
Jeg temper kun med Apple watch, men som regel er den ganske flink til å finne el. Men denne grafen minner meg litt om da jeg ble gravid med guttungen i 2022:
Vis vedlegget 467474
Da temper jeg riktignok på vanlig måte - det var jo tiden da jeg kunne gjøre det. 7dpo idag, og for så vidt absolutt ingen symptomer på noe som helst.
Oj den gravidgrafen din ga meg litt håp for at eggløsning kan ha skjedd. Tempen min stiger heller ikke brått som vanlig

Vedlegg

• Screenshot_20250817_113529_FF App.jpg
    Screenshot_20250817_113529_FF App.jpg
    280,6 KB · Visninger: 23

Vis vedlegget 467473
Vis vedlegget 467474
Hahaha så gøy å se, helt berg og dalbane her joo :woot: Det var VELDIG likt graviditet-grafen din jo :nailbiting: Dette blir interessant å føle med på :joyful:

Oj den gravidgrafen din ga meg litt håp for at eggløsning kan ha skjedd. Tempen min stiger heller ikke brått som vanlig
Jeg har jo sett MANGE som ikke stiger mer enn dette? Så stiger det heller litt mer senere? Dette her må da være mer enn bra nok 2 dpo?

Jeg veeeet, det er så forvirrende :nailbiting: Hver syklus har vært vidt forskjellig nå her og :hilarious: Når tester du?
Hehehe blir litt tullat :p Idag er jeg dpo 9 og testa, negativt. Duda?
Har økt litt på utflod men ikke noe som helsy tegn til noe aktivitet nede i livmor… kjenner jeg har sååå lyst å bare få mensen nå slik at vi neste gang kan få prøve å klaffe skikkelig.
Hatt to stk PP nå som ikke har klaffet

Her har det vært en hektisk helg med familiebesøk og fullt hus! Har derfor ikke fått vært så aktiv her i helga.

SÅ gøy at flere har fått positiv test eller spennende streker :love017 Krysser fingrene for alle! Og håper neste pp klaffer bedre for dere med besøk av TR!

For min del har det vært godt med litt folk rundt meg i helga for å flytte tankene over på noe annet. Ble veldig redd og sikker på at dette gikk galt da jeg begynte å spotte.
Enn så lenge ser testene ut til å utvikle seg i rikitg retning :smiley-angelic001:Heartpink
Litt lite utvikling fra i går til i dag, men det er kanskje normalt?
12dpo i dag.

Snart er uka vår her og jeg håper vi får se enda flere streker de neste dagene :Heartpink
IMG_7951.jpeg

Jeg har ganske mye murringer i livmor-området nå, tror ikke jeg pleier å kjenne det så godt foran, har mer pleid å sitte i ryggen. Tror vi dette er et godt tegn? :confused004 Skummelt å begynne å overanalysere alt :happy090 Var fornøyd med dagens test, helt til jeg nå fant på at jeg gruer meg til å stå opp i morgen for en ny test :bag::facepalm:

Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?

Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.Vis vedlegget 467385
Jeg opplevde mye «skygger» med de sist. Var ikke gravid (ikke kjemisk). Legger ved bilde. Fikk mye skygger med bp denne runden også, men ikke så tydelige som makesure.

Vedlegg

• IMG_8971.jpeg
    IMG_8971.jpeg
    332 KB · Visninger: 39
  • IMG_8837.jpeg
    IMG_8837.jpeg
    152,1 KB · Visninger: 38
Jeg opplevde mye «skygger» med de sist. Var ikke gravid (ikke kjemisk). Legger ved bilde. Fikk mye skygger med bp denne runden også, men ikke så tydelige som makesure.
Jeg synes ikke dette ser ut som skygger? Ser ut som rosa streker for meg ❤️

Oi, leste litt nøyere nå. Var dette skygger og du var ikke gravid?? Spesielt.

Jeg synes ikke dette ser ut som skygger? Ser ut som rosa streker for meg ❤️
Ja, det var sykt skuff! For en tortur!:shifty::hilarious: Andre tester var negative på samme urin, og ms tidligtest var også negativ noen timer senere (ny urin). Tok også den siste tidligtesteb fra makesure noen dager inn i ny syklus og fikk også sånn «skygge». Hadde jo vært rart da jeg egentlig var kun 6-7 dpo da testene ble tatt..

Back
Topp