♡ IKM UKE 34 ♡

Jaa det er akkurat det, føler løpet er kjørt nå om det ikke dukker opp strek så jeg utsetter det litt :facepalm: har du noen andre symptomer?

Oi tempen din ser jo helt perfekt ut!:angel8

Her er både tempen og pulsen min. Pulsen min økte på denne måten når jeg hadde kjemisk sist men kan jo være alt mulig.

Vis vedlegget 467527Vis vedlegget 467528
Så fin temp og spennende puls utvikling. Hvilken app bruker du for å legge inn puls utviklingen?

Jaa det er akkurat det, føler løpet er kjørt nå om det ikke dukker opp strek så jeg utsetter det litt :facepalm: har du noen andre symptomer?

Oi tempen din ser jo helt perfekt ut!:angel8

Her er både tempen og pulsen min. Pulsen min økte på denne måten når jeg hadde kjemisk sist men kan jo være alt mulig.

Vis vedlegget 467527Vis vedlegget 467528
Ja nettopp :bag:
Her ser det jo helt nydelig ut vel, opp og opp!
Jeg tror du ligger godt an ifht teststrekene dine og at de er der fremdeles :couchpotato:

Har en sånn tretthet i dag som er så typisk før mens, så er redd dette ikke er hva en håper på. Tempdropp skjer vel helt BAM! ut av det blå når den går ned?

Så fint å sjekke pulsen sin, det er jo en fin indikator :Heartpink

Min
Jeg tror du ligger godt an ifht teststrekene dine og at de er der fremdeles :couchpotato:

Har en sånn tretthet i dag som er så typisk før mens, så er redd dette ikke er hva en håper på. Tempdropp skjer vel helt BAM! ut av det blå når den går ned?

Pleier i hvertfall ikke å gå opp rett før

Så fin temp og spennende puls utvikling. Hvilken app bruker du for å legge inn puls utviklingen?
Jaa noe skjer i kroppen i hvertfall, kan jo være andre ting men alltid gøy med « symptomer»

Det er klokka mi som registrerer pulsen min:love017 bruker fitbit!

Flere her som bruker å bli litt uggen å kvalm før mensstart? Ikm i morgen og i dag har jeg vært småuggen av alt på jobb, absolutt alt av lukter. Å som sykepleier er det litt upraktisk :laughing002

Kan jo se ut som kroppen min jobber med «noe»:smiley-angelic005

Men hey du fryktet kort lutealfase så det er jo en seier allerede der! Og jeg tror jo fortsatt det kan være graviditet på gang til deg!

Jaa greit med smartklokkene som får med seg alle forandringer :laughing002

Flere her som bruker å bli litt uggen å kvalm før mensstart? Ikm i morgen og i dag har jeg vært småuggen av alt på jobb, absolutt alt av lukter. Å som sykepleier er det litt upraktisk :laughing002
Oi det er litt upraktisk ja :hilarious: Ja noen sykluser blir jeg kvalm før mens, andre ikke, samma med graviditet :hilarious: Hormonene skal selvsagt påvirke uansett, aldri lett å vite hva som er hva :facepalm:

Jaa noe skjer i kroppen i hvertfall, kan jo være andre ting men alltid gøy med « symptomer»

Det er klokka mi som registrerer pulsen min:love017 bruker fitbit!
Klokken min registrerer og pulsen, men har ikke sånn graf som viser dag for dag. Får kanskje sjekke om det er noen innstillinger jeg kan endre

Kan jo se ut som kroppen min jobber med «noe»:smiley-angelic005

Men hey du fryktet kort lutealfase så det er jo en seier allerede der! Og jeg tror jo fortsatt det kan være graviditet på gang til deg!

Jaa greit med smartklokkene som får med seg alle forandringer :laughing002
Ikkesant :angelic: Jeg tipper den gjør det :happy:

Ja jeg tenker det jeg også, har hatt to bra sykluser før denne nå, så dette blir den tredje med ganske fin lengde :joyful: Utrolig takknemlig for det altså, men kunne tenkt meg at det skal begynne å skje noe action snart da, føler jeg har ventet så lenge :hilarious: Vi får vite i morgen/onsdag om det er noe action eller gamletanta :depressed:

Ja, det er sant. Ja, ser den :Heartpink Hvordan står det til med deg i dag?
Negativ ms og bp tidlig, så ble ingenting denne pp… men sånn er det
IMG_7416.jpeg

Beklager at det går sent med listene her, har fjernet masse skrift! Men fremdeles blir jeg stoppet i å flytte og slikt :facepalm: Må prøve på pcen i kveld :computer012

Greit temphopp idag! Mye murringer i går kveld, jeg håååper det betyr at noe festet seg! Murrer litt av og på idag også. Jeg tok en tidligtest, og syns jeg aner en ultrasvak strek. Får den absolutt ikke frem på kamera, så der kan like gjerne være evap-linje, men blir spennende å se om den utviklinger seg

Vedlegg

• IMG_2539.jpeg
    IMG_2539.jpeg
    484,8 KB · Visninger: 22
Back
Topp